Freerideutvalda bilder, igen...

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
...så vill jag bara klaga. Vilken skräpfunktion det gått och blivit. Varför är det alltid, och då menar jag alltid samma åkare/fotograf på de båda platserna. Vore ju roligare om det var olika, som förut...

Uuuhm, förstår inte problemet felix. Kan du utveckla det lite?

Som det är nu går det mycket fortare än förr, något jag tror många gillar.

Vadå bumpa, jag skrev faktiskt andra inlägget när den låg högst upp! me he he

Det jag menar är att det alltid är samma åkare, och ofta snarlika bilder...
Vore roligt om det kanske var en bild på Per, och en på Henrik istället för alltid två på Per.

Innan ville ni ha en förändring. Johan lyssnade, och gav er det nuvarande systemet. Är det dags att klaga igen?

Det är varken åkaren/fotografen som bestämmer om den blir utvald - utan bilden! Sen spelar det ingen som helst roll om det är Per, Henrik eller Gustav.

Nääh jag ville inte ha förändring ;)

Men känns som att något i det nya systemet gör att det alltid blir samma åkare.
Sen det drog igång har det alltid vart samma åkare... jag skulle tycka det vore roligare med olika som visades på dom två platser som finns... istället för två bilder från exakt samma ställe med exakt samma åkare kanske en från la grave och en från täby ishall!

Men de kanske inte håller samma klass?

Och kollar jag bland 30-40 senaste utvalda så känner jag inte igen någon alls förutom Yngve Staberg. Hur ser du på det?

Ingen aning, förstår du vad jag menar? Som nu är Maria Bagge på både bilderna, inget fel med det.. snygga bilder och duktig tjej! Men så har det vart nästan varje gång jag kollat, och ofta är bilderna från samma ställe också. Vore roligt med mer variation!

Håller samma klass? Jodu, det finns nog alltid bilder som håller samma klass... tror inte det är brist på bra bilder det handlar om.

DÅ är jag med hur du menar.

Så du vill stryka "identiska" bilder med en ny bild?

Vad tror du det handlar om istället?

OlaMelin sa:

Och kollar jag bland 30-40 senaste utvalda så känner jag inte igen någon alls förutom Yngve Staberg. Hur ser du på det?
Kolla tex på Carl_d , vissa av hans bilder håller utvald klass Absoult, torr han har 1 utvald eller nå bara :S

lasssekongo sa:
OlaMelin sa:

Kolla tex på Carl_d , vissa av hans bilder håller utvald klass Absoult, torr han har 1 utvald eller nå bara :S
Med nästan 70 000 medlemmar med ett fotoalbum är det inte helt rätt att dra upp ett exempel som, enligt dig, inte fått tillräckligt många utvalda bilder.

Att välja ut bilder är ju trots allt en smaksak.

OlaMelin sa:
lasssekongo sa:
OlaMelin sa:

Med nästan 70 000 medlemmar med ett fotoalbum är det inte helt rätt att dra upp ett exempel som, enligt dig, inte fått tillräckligt många utvalda bilder.

Att välja ut bilder är ju trots allt en smaksak.
Vem väer ut bilderna då?

Nu har vi den variation jag pratar om, någon måste ha hört mina böner!
Varför det blivit som det blivit alla gånger tror jag beror på att när en användare lägger upp bilder är det oftast flera stycken och blir dem utvalda direkt i följd blir det automatiskt samma persons bilder som hamnar där.

Kanske pga lite lathet... man får helt enkelt sicksacka mera mellan dem bilder man väljer att lägga på förstasidan :)

edit.. haha nu har jag postat lite för mycket i den här tråden!

Senast redigerad av en moderator:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp