Freeriding i Colorado

davinselinti

Ny medlem
Hej!

Åker till Colorado i vinter och letar efter rekommendationer för coola freeriding-platser.

Jag är redo att åka och till och med fick mitt visum för USA klart. Behöver bara några rekommendationer för vad du ska göra från er.

Tack så mycket!

EDIT: spamlänk till esta.se borttagen /Johan

Senast redigerad av en moderator:

mjovalli

Medlem
Aspen är värt et besök. Finns fina ytor i området Snowmass, Hanging Wally. Även systemen Highlands och Ajax finns mycket fin åkning. Sen är staden/byn trevlig.

johan

Administrator
Hej!

Åker till Colorado i vinter och letar efter rekommendationer för coola freeriding-platser.

Jag är redo att åka och till och med fick mitt visum för USA klart. Behöver bara några rekommendationer för vad du ska göra från er.

Tack så mycket!
Varför länkar du till den sajten (esta.se) ? STOR VARNING för att använda den sajten. Du betala bara en onödig mellanhand:
All individual travel authorization (ESTA) applications processed are charged at USD $ 88,00 each, which includes the US government mandatory fee of USD $ 14,00. For verifying and reviewing existing travel authorizations, we charge a service fee of USD $ 39,00
Ny medlem, första inlägget, hmm...

Esta ansöker man på denna länk (där det kostar $14) och ingen annanstans om man inte vill bli lurad på pengar:

Senast ändrad:

pd

Aktiv medlem
Hela inlägget och användaren är nog att betrakta som spam. Språket är typiskt för Google-översatt engelska. Låter kantigt på svenska men ersätt med engelska ord så låter det naturligt.

johan

Administrator
Ja nu är användaren blockerad men jag låter tråden ligga kvar. Kanske kan det hjälpa någon att hitta rätt och undvika spamsajten.

Senaste inläggen

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp