MarkusRehn
Ny medlem
Freestyle/Freeridelinje i Tärnaby
Hej!
Jag heter Markus Rehn och jobbar som huvudtränare för snowboardlinjen på skidhemmet i Tärnaby.
Vi sitter och planerar inför nästa säsong och är i startgroparna för att köra igång en freestyle/freeridelinje för skidåkare på skolan. Än så länge är inget spikat eftersom vi inte kan starta en ny linje på skolan utan att någon vill gå den.
Därför vill jag höra lite om det finns något intresse för en sådan linje?
Det är inget nytt freeridegymnasium som startas utan det är genom Storuman Folkhögskola och alltså en eftergymnasial utbildning. Linjen kommer alltså rikta sig till dig som vill utveckla din egen åkning inom park och freerideåkning och studera lite samtidigt. Som det ser ut nu så är snowboardlinjen starkt delaktig i att utveckla parken och det skulle självklart en eventuell skidlinje också vara med att göra.
Tänk att få vara med att påverka hur parken du tränar i ska se ut!
Att få studera i äkta svensk fjällmiljö tillsammans med likasinnade.
Att få åka skidor varje dag hela säsongen.
Är du eller någon du känner intresserad av detta?
Svara här eller ta kontakt med mig om du vill ha mer information.
Ni kan även gå in på Snowboardlinjen för att se hur upplägget ser ut för snowboardåkarna just nu.
Med vänliga hälsningar:
Markus Rehn
Headcoach snowboardlinjen i Tärnaby
Mail: Rehn.coaching@mail.com
Jag heter Markus Rehn och jobbar som huvudtränare för snowboardlinjen på skidhemmet i Tärnaby.
Vi sitter och planerar inför nästa säsong och är i startgroparna för att köra igång en freestyle/freeridelinje för skidåkare på skolan. Än så länge är inget spikat eftersom vi inte kan starta en ny linje på skolan utan att någon vill gå den.
Därför vill jag höra lite om det finns något intresse för en sådan linje?
Det är inget nytt freeridegymnasium som startas utan det är genom Storuman Folkhögskola och alltså en eftergymnasial utbildning. Linjen kommer alltså rikta sig till dig som vill utveckla din egen åkning inom park och freerideåkning och studera lite samtidigt. Som det ser ut nu så är snowboardlinjen starkt delaktig i att utveckla parken och det skulle självklart en eventuell skidlinje också vara med att göra.
Tänk att få vara med att påverka hur parken du tränar i ska se ut!
Att få studera i äkta svensk fjällmiljö tillsammans med likasinnade.
Att få åka skidor varje dag hela säsongen.
Är du eller någon du känner intresserad av detta?
Svara här eller ta kontakt med mig om du vill ha mer information.
Ni kan även gå in på Snowboardlinjen för att se hur upplägget ser ut för snowboardåkarna just nu.
Med vänliga hälsningar:
Markus Rehn
Headcoach snowboardlinjen i Tärnaby
Mail: Rehn.coaching@mail.com