Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Freestyle hopp VS Bigjump
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjulbult" data-source="post: 149639" data-attributes="member: 13199"><p>Det hjälps ändå inte. Jag tycker Bigjump tillställningar känns väldigt sunkiga när man vet att det finns folk som kan göra så mycket mer avancerade grejor i ett hopp på ett par skidor. Så må det få vara hur GAY det vill. Det är alltså bara en fråga om vilken attityd och image en åkare har? Känns lite som Anna Kournikova i tennis må jag säga, inte bäst men snyggast och tjänar därmed mest pengar utan att nånsin ha vunnit en ATP titel, nu har hon väl förvisso lagt av tror jag.</p><p></p><p>Det Jon och grabbarna gör i slopestyle tycker jag däremot är grymt coolt. Denna tävlingsform känns som en bra kombination av att kunna åka skidor kombinerat med trick/jib. Slopestyle skulle kanske kunna vara en gren för OS i framtiden. Även om jag personligen har ett inbyggt motstånd mot alla grenar som går ut på att bedömma en insats. Slopestyle tycker jag ändå känns fräschare än halfpipe som ju redan finns på OS-programmet</p><p></p><p>/JN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjulbult, post: 149639, member: 13199"] Det hjälps ändå inte. Jag tycker Bigjump tillställningar känns väldigt sunkiga när man vet att det finns folk som kan göra så mycket mer avancerade grejor i ett hopp på ett par skidor. Så må det få vara hur GAY det vill. Det är alltså bara en fråga om vilken attityd och image en åkare har? Känns lite som Anna Kournikova i tennis må jag säga, inte bäst men snyggast och tjänar därmed mest pengar utan att nånsin ha vunnit en ATP titel, nu har hon väl förvisso lagt av tror jag. Det Jon och grabbarna gör i slopestyle tycker jag däremot är grymt coolt. Denna tävlingsform känns som en bra kombination av att kunna åka skidor kombinerat med trick/jib. Slopestyle skulle kanske kunna vara en gren för OS i framtiden. Även om jag personligen har ett inbyggt motstånd mot alla grenar som går ut på att bedömma en insats. Slopestyle tycker jag ändå känns fräschare än halfpipe som ju redan finns på OS-programmet /JN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Freestyle hopp VS Bigjump
Tillbaka
Topp