Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Freestyle hopp VS Bigjump
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="serdo" data-source="post: 149659" data-attributes="member: 34148"><p>sist jag såg en snubbe ladda en trippel backflip i cham så var gay inte ordet som dök upp i min skalle. Visst, </p><p>det var inte i en freestyl-kick, men ändå. De flesta här på forumet skulle knappast vågat ladda ngt i den </p><p>kicken o borde därmed inte uttala sig om att de som kör verkar gay eller inte... </p><p></p><p></p><p>Som Stenmark sa: kör själv då för fan....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="serdo, post: 149659, member: 34148"] sist jag såg en snubbe ladda en trippel backflip i cham så var gay inte ordet som dök upp i min skalle. Visst, det var inte i en freestyl-kick, men ändå. De flesta här på forumet skulle knappast vågat ladda ngt i den kicken o borde därmed inte uttala sig om att de som kör verkar gay eller inte... Som Stenmark sa: kör själv då för fan.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Freestyle hopp VS Bigjump
Tillbaka
Topp