Frilufts

Frilufts
Hehehe!!

Visst råkkar det, gjorde det iallafall på min tid (tog studenten 98). Vad sägs om att åka till alperna för å klämma lagg & dricka Jäger och kalla det för skolarbete. Rickard & Staffan chefar hårt.

Frilufts
Det är inte nedläggningshotat, men det är ändrat ganska mycket, om du ska läsa friluftsgymnasiet så måste du gå idrottsgymnasiet och det där idrottsgymnasiet vet jag inte mycket om, men det har inte varit så många sökande i år, det är synd, men Fransson, friluftsgymnasiet rockar, jag m. fl. kommer att sakna dej älskling.
Kommer och hälsar på dej på måndag för övrigt....

Frilufts
Frilufts e bara goa minnen!

Utan det hade gymnasiet varit riktigt pissigt. Vi var första kullen och banade väg för den succé det är idag.

Starkaste minnet är nog från en av vinter turerna till Björkliden. Medans alla andra var och festade och hånglade uppe på hotellet packade vi våra ryggsäckar för att gräva och sova i bivak. Jag hade tagit fel sovsäck och fick övernatta med en alldeles för tunn sovsäck den natten...
Nästa natt var det dags för övernattning i tält. De andra barnen söp ännu mer och hade nu hittat sitt hångel, medans vi hackade tänder och lekte med våra meglite.
Sen var det turåkning i flatljus och storm. Så trött när man kom tillbaka till stugorna att när vi äntligen fick lukta på korken så slog det slint!

Goa tider... Rikard och Staffan rockar!!

//Apan, Anna-Panna, Goawdronn, Tomtemor

Frilufts
En hyllning till Rickard och Staffan, som sagt dom Rockar.!!
Ni som inte valt frilufts kan inte ha eller ha haft en rolig gymnasie tid. Det förgyller vardagen. Särskillt folket som går frilufts, hela tiden nya saker på gång, som t ex när Fransson ringer en dryg timme före avgång och frågar om man ska me till fjällen 5-6 dagar å dra Harren.
Har aldrig haft en roligare tid i mitt liv.
Önskar frilufts var på livstid inte bara tre år.

Sök det om du har chansen.!!!!!!!

//Tjuvfiske för tie.!!

Frilufts
järpen kanske är bra, men nu är det så här att luleås friluftsgym leds av två enormt duktiga lärare (Staffan Lundström och Rickard Strand).
dom gör så att allt man gör blir kul.
jag avundas deras tålamod med oss :)
jag säger som boggen Nyström; sök frilufts.
Det är ett jävla nöje i tre år, slå det om ni kan?

charlie

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp