Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Åk i Trôtparken (lekpark på härjedalska) eller i en av alla rännor som röjjts upp. Rännorna är kryddade med byggda hopp och gaps.
P.s Pisterna funkar oxå....
Trotpakren är helt sick! Kommer bli grym när allt är uppe men hoppen är helt sköna, kommer bli en av sveriges bästa parker. är mkt bättre än ramis hitils iår iaf. !
Jag var där vecka 2, blev dock inga bilder.
Tyckte inte det var något särskilt det som var klart.. Men med tanke på att det såg ut som att liftkortsbyggnaden var uppsatt dagarna innan jag var där så får man hoppas att det blir kanon när allting är klart. Det verkar ändå ganska lovande
Åkte till funäsdalsberget i slutet på februari. Har lagt upp två bilder från skogsrännorna. Riktigt rolig åkning de lyckats skapa med bara en lift. Parken va skön, i mitt tycke roligare än tänndalens och ramundbergets.