Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fritschi Tecton ny utmanare till Kingpin, ser väl jäkligt bra ut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1093045" data-attributes="member: 54815"><p>[USER=133184]@REO[/USER]</p><p> [USER=35991]@Blide[/USER] Tådelen är samma på Vipec och Tecton, men den är uppdaterad från tidigare versioner av Vipec. "Sockerbiten" ska var ett kombinerat tå-stopp vid step in och utlösningsmekanism när hälen släppt vertikalt. Stefan på Fritschi pratade som sagt om hur det kunde vara problem med olika pjäxor, men att en tekniker ska kunna justera det något. Lite som toe box adjust på Beast 16 antar jag.</p><p></p><p>Jag jämförde snabbt nu med mina andra dynafitbindningar, och det stämmer att pjäxan kommer inte lika långt fram/upp i Tecton. Dock inget jag har märkt av de 15 timmar jag turade med dem.</p><p></p><p>edit:</p><p> [USER=14475]@LawndartGustav[/USER] Ja, det är rätt oklart varför den är så stor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1093045, member: 54815"] [USER=133184]@REO[/USER] [USER=35991]@Blide[/USER] Tådelen är samma på Vipec och Tecton, men den är uppdaterad från tidigare versioner av Vipec. "Sockerbiten" ska var ett kombinerat tå-stopp vid step in och utlösningsmekanism när hälen släppt vertikalt. Stefan på Fritschi pratade som sagt om hur det kunde vara problem med olika pjäxor, men att en tekniker ska kunna justera det något. Lite som toe box adjust på Beast 16 antar jag. Jag jämförde snabbt nu med mina andra dynafitbindningar, och det stämmer att pjäxan kommer inte lika långt fram/upp i Tecton. Dock inget jag har märkt av de 15 timmar jag turade med dem. edit: [USER=14475]@LawndartGustav[/USER] Ja, det är rätt oklart varför den är så stor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fritschi Tecton ny utmanare till Kingpin, ser väl jäkligt bra ut?
Tillbaka
Topp