Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
frontflip vs backflip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TaTTaren" data-source="post: 308182" data-attributes="member: 34603"><p>första gången jag testade en b flip var i ett egetmeckat hopp och det var för litet så skid spetsarna tog i,</p><p>när jag skulle testa det i ett färdigt hopp så testhoppade jag det inte ens innan utan den satt endå fast luvan på jackan åkte upp för ögonen,</p><p>5e gången jag testade den var övern en 9metersplatå o väsjöbacken och den sett då med hur lätt som helst, men kan anpassa farten på ett lätt sätt eftersom att landningen är synlig 50% av volten =) så det är bara ett våga, försöker man i ett stort hopp så behöver man inte ens dra ihop sig något speciellt =)</p><p></p><p>Stort vågat stort vunnet :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TaTTaren, post: 308182, member: 34603"] första gången jag testade en b flip var i ett egetmeckat hopp och det var för litet så skid spetsarna tog i, när jag skulle testa det i ett färdigt hopp så testhoppade jag det inte ens innan utan den satt endå fast luvan på jackan åkte upp för ögonen, 5e gången jag testade den var övern en 9metersplatå o väsjöbacken och den sett då med hur lätt som helst, men kan anpassa farten på ett lätt sätt eftersom att landningen är synlig 50% av volten =) så det är bara ett våga, försöker man i ett stort hopp så behöver man inte ens dra ihop sig något speciellt =) Stort vågat stort vunnet :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
frontflip vs backflip
Tillbaka
Topp