Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen? Tell me about it! :Pjennieolofsson sa:Jag har själv fastnat i liften, (...)
Haha så sant så sant. Troligen är det nån amerikansk regissör som har sett sällskapsresan och bestämt sig för att göra den americano style. Lite som dom gör med \"Låt den rätta komma in\" och Stig Larsson-trilogin.Jibberisch sa:Alltså,
Det där är ju redan gjort. Stig Helmer Olsson och Ole fastnade väl i liften för en massa år sedan? Dom firade sej ner...
Åh åkte in en minut innan stängning. Hade ögonkontakt med liftvärd och allt kändes precis som vanligt. På vägen upp blev det ett par stopp som var lite längre än vanligt, men liften startade igen efter fem-tio minuter. Förutom sista gången när jag var nästan uppe, med bara ett litet krön kvar till bergstation. Tiden gick och jag började väl bli lite otålig, var runt 15-20 minusgrader och inte helt vindstilla. Till slut plockade jag upp en iskall mobiltelefon med ytterst lite batteri och ringde några samtal. Till slut kom liften igång och jag fick ta ett trevligt åk ner i en väldigt tom backe. Inga bestående men från den här upplevelsen förutom en skraj mamma.Nojlas sa:Verkligen? Tell me about it! :Pjennieolofsson sa:Jag har själv fastnat i liften, (...)
Hahahahahahajennieolofsson sa:Åh åkte in en minut innan stängning. Hade ögonkontakt med liftvärd och allt kändes precis som vanligt. På vägen upp blev det ett par stopp som var lite längre än vanligt, men liften startade igen efter fem-tio minuter. Förutom sista gången när jag var nästan uppe, med bara ett litet krön kvar till bergstation. Tiden gick och jag började väl bli lite otålig, var runt 15-20 minusgrader och inte helt vindstilla. Till slut plockade jag upp en iskall mobiltelefon med ytterst lite batteri och ringde några samtal. Till slut kom liften igång och jag fick ta ett trevligt åk ner i en väldigt tom backe. Inga bestående men från den här upplevelsen förutom en skraj mamma.Nojlas sa:Verkligen? Tell me about it! :Pjennieolofsson sa:Jag har själv fastnat i liften, (...)![]()
Inte hade du väl förväntat dig att han skulle bliJohan_Nordin sa:förutsägbart
Och det mitt på ljusa dagen i ett stort skidsystemErik sa:Inte hade du väl förväntat dig att han skulle bli
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
ragrav va netäppu (Läs baklänges)
Slut på spoiler
? :lol:
för att dom inte var hungriga mer, abvously...JoWood sa:grymt seg å enformig,och varför går inte vargarna på henne när dom är typ en meter ifrån henne
haah varför käka dom fortfarande på den andra killen dågustavcavallin sa:för att dom inte var hungriga mer, abvously...JoWood sa:grymt seg å enformig,och varför går inte vargarna på henne när dom är typ en meter ifrån henne