Fucking åmål railjam

Fucking åmål railjam
Låter bra detta. Det kommer behövas ett gäng frivilliga som hjälper till att skotta snö och bygga inrunnet. Någon? Anmäl er till Schulle eller snacka med mig.

Ju fler som hjälper till, desto fetare setup!

Senast ändrad:
Fucking åmål railjam
samma setup som förra året? då kommer jag förhoppningsvis, har en far som fyller år just då tyvärr... kan hjälpa till och skotta å fixa i å fall dock!

Förra året va de det antagligen skönaste railjamet enligt mig, inte så mycke folk men alla va sköna typer och man fick åka mycket! boxen var riktigt bra... lite dålig tmed snö dock, men de kan vi väl fixa i år!

Senast ändrad:
Fucking åmål railjam
Stämmer hyllengren, det var lite dåligt med snö. Men i år så ska det vara bättre och setupen kommer infatta boxen som vi körde på förra året och förhoppnigsvis ett rail om de går som ja vill!

//S

Senast ändrad:
Fucking åmål railjam
Klart vi skall ha fetare setup i år! Det bästa vore om vi kunde göra ett mindre big jump, men det beror såklart en hel del på snötillgång och hur många som hjälper till.

Fucking åmål railjam
dude! mih har blivit flyttat till 24, vilket gör att det antagligen kommer bli ganska glest i åmål om inte du också flyttar!

Fucking åmål railjam
OBS! OBS! OBS! Blir inget railjam. Kommer bli en slope/big air tävling i hemmabacken i vinter istället :D Mer info kommer angående detta

/Schulle

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp