Fulaste o Snyggaste 09/10

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
bajskorvenflerkzfejja sa:
JalleKalle sa:
jonathan_chips sa:
Den stora frågan här är väll ändå om någon orkar ta sig tiden och lära sig vad "snitch/snitcha" egentligen betyder....
håller med, vafan är snitcha?
snitcha är samma sak som att gooola
jag vet vad snitcha betyder men hon använder det i ett så pass fuckat sammanhang så jag antar att hon inte vet det själv... därav min kommentar... Med någon menar jag alltså ekebom...

Senast ändrad:
ekebom sa:
när man snitchar så skvallrar man, ditt jon!
Fördumma dig inte ännu mer nu. Medge att du skrev fel/inte vet vad det betyder... Vad var det han skvallrade om när han skrev bitch? tänk efter lite nu... ditt jon!

Senast ändrad:
jag använder mig inte utav ord som jag inte känner till, gz!!! jag menade på att han inte skulle avslöja att killen var en bitch.. din pajas!

ekebom sa:
jag använder mig inte utav ord som jag inte känner till, gz!!! jag menade på att han inte skulle avslöja att killen var en bitch.. din pajas!
okk. fast han e ändå en fucking bitch! 1-0 till JalleKalle

HAhahahah alltså..
Detta måste var en av dom mer misslyckade trådarna! älskar

ekebom sa:
Men snälla... "avslöja att killen var en bitch". Som sagt läs sammanhanget och försök greppa. Patetiskt att fortsätta försöka övertyga om något som är uppenbart... Vi kan gärna fortsätta diskussionen, den stora frågan är egentligen vem det är som är en pajas?

Föresten kan du förklara för mig hur man kan skvallra om att någon som man inte känner är en bitch via ett forum på internet? Bara så jävla nyfiken

"när jag inte schreddar händer det att jag festar också".

jonathan_chips sa:
ekebom sa:
Men snälla... "avslöja att killen var en bitch". Som sagt läs sammanhanget och försök greppa. Patetiskt att fortsätta försöka övertyga om något som är uppenbart... Vi kan gärna fortsätta diskussionen, den stora frågan är egentligen vem det är som är en pajas?

Föresten kan du förklara för mig hur man kan skvallra om att någon som man inte känner är en bitch via ett forum på internet? Bara så jävla nyfiken

Hur kan något som inte stämmer vara så uppenbart? Förresten, har du övervägt en kurs i stavning? Det bör du! Sorry dude, men jag tycker verkligen att du skall ägna lite mer tid åt det istället för att sitta inne på FR och yttra dig om saker du inte har en aning om.. Det blir svårt när man inte kan stava!

Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

ekebom sa:
jonathan_chips sa:
ekebom sa:

Hur kan något som inte stämmer vara så uppenbart? Förresten, har du övervägt en kurs i stavning? Det bör du! Sorry dude, men jag tycker verkligen att du skall ägna lite mer tid åt det istället för att sitta inne på FR och yttra dig om saker du inte har en aning om.. Det blir svårt när man inte kan stava!
Årets comeback 2009! Vad stavade jag fel på? :))) :D :O :P ;)) puss, hej...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp