Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
fulaste studsmatte filmen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 316477" data-attributes="member: 31216"><p>oooh nån som blev arg!</p><p>Studsmattefilmer är knappast huvuddelen av vad freeride går ut på. Och jag har någ halva communityt bakom mig när jag säger att Studsmattefilmerna är T R Å K I G A !</p><p>Visst ni får posta dom så mycket ni vill, men att sedan posta något sådant och sen komma och klaga på något sånt här som helt uppenbart är gjort med humor och glimten i ögat är bara patetiskt.</p><p>Jag menar hur kan man vara så DUM att man allvarligt tror att filmen är gjord för att "imponera" på folk med sina mad studsmatteskills (som förövrigt inte ger cred nånstans :P) Väx upp och lär er se saker för vad de är.</p><p></p><p>Åh! sedär! ett svar utan en enda svordom, personligt angrepp eller påstående om sexuella läggningar. Tänk, du kanske ockå borde pröva det hmm?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 316477, member: 31216"] oooh nån som blev arg! Studsmattefilmer är knappast huvuddelen av vad freeride går ut på. Och jag har någ halva communityt bakom mig när jag säger att Studsmattefilmerna är T R Å K I G A ! Visst ni får posta dom så mycket ni vill, men att sedan posta något sådant och sen komma och klaga på något sånt här som helt uppenbart är gjort med humor och glimten i ögat är bara patetiskt. Jag menar hur kan man vara så DUM att man allvarligt tror att filmen är gjord för att "imponera" på folk med sina mad studsmatteskills (som förövrigt inte ger cred nånstans :P) Väx upp och lär er se saker för vad de är. Åh! sedär! ett svar utan en enda svordom, personligt angrepp eller påstående om sexuella läggningar. Tänk, du kanske ockå borde pröva det hmm? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
fulaste studsmatte filmen
Tillbaka
Topp