Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Fulaste tricket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="433" data-source="post: 522911" data-attributes="member: 88352"><p>hahaXDXD d e ju snyggt!! mycket snyggare än b-flip på skidor i alla fall.</p><p></p><p>nått som däremot e riktigt fult e utsträckta nograbspinns på skidor och rev mute grabs...</p><p>och om jag ändå nu e igång å hatar på skidåkning så kan jag väll gå inn på d här med skidåkar"corkar"..</p><p>typ när alla skidåkare säger att dom corkar så ligger dom typ 3, 4 grader snett i luften... d e faan ingen cork god dammit.. så när man ser nån p14 jibber komma ner efter en 3a elle 7a rev mute och påstå att d va cork har man bara lust att strypa dom!!!!!!....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="433, post: 522911, member: 88352"] hahaXDXD d e ju snyggt!! mycket snyggare än b-flip på skidor i alla fall. nått som däremot e riktigt fult e utsträckta nograbspinns på skidor och rev mute grabs... och om jag ändå nu e igång å hatar på skidåkning så kan jag väll gå inn på d här med skidåkar"corkar".. typ när alla skidåkare säger att dom corkar så ligger dom typ 3, 4 grader snett i luften... d e faan ingen cork god dammit.. så när man ser nån p14 jibber komma ner efter en 3a elle 7a rev mute och påstå att d va cork har man bara lust att strypa dom!!!!!!.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Fulaste tricket?
Tillbaka
Topp