Funäsdalen/Tänndalen/Ramundberget Nyår?

Vi är 4st killar som ska upp till Funäsdalen över nyår, Ingen av oss har varit där innan så vi försöker ta reda på så mycket som möjligt nu.

Undrar framförallt hur utelivet ser ut iallafall på nyårsafton?

Hoppas någon har nått bra tips!!

Eriksgården i funäs by är inte heller fel... Tror för övrigt att det är rudolf som är nattklubb i ramis i år, inte brännet...

Acid sa:
Är du säker på det? Iofs så ska dom ha afterskin där så kanske.
Långt ifrån säker, har för mig jag hörde det någonstans bara... Polaren byggde ny bardisk åt dom härom månaden... Någon som bor där uppe vet säkert bättre eller så har jag mer koll om ett par dagar då jag flyttar upp imorgon... Kan återkomma om ingen annan hinner före.

ebba-t sa:
antagligen blir det inte "värsta röjet"

funäsdalen är en liten by.
nej givetvis förväntar jag mig inte sälenröj precis. Men nånting vill man ju iallafall att det ska hända under nyårsaftonen.

men var brukar det vara bäst, i ramundberget eller ska man ta sig in till funäsdalen?

daddelicious sa:
ebba-t sa:

nej givetvis förväntar jag mig inte sälenröj precis. Men nånting vill man ju iallafall att det ska hända under nyårsaftonen.

men var brukar det vara bäst, i ramundberget eller ska man ta sig in till funäsdalen?
i funäs är väl egentligen enda alternativet eriksgården och det är väl sällan nån höjdare. förra nyåret var ramis grymt, likaså året innan.

Lee-nus sa:
daddelicious sa:
ebba-t sa:

i funäs är väl egentligen enda alternativet eriksgården och det är väl sällan nån höjdare. förra nyåret var ramis grymt, likaså året innan.
tack, det var ungefär det svaret jag sökte!

Tillbaka
Topp