Jeppe-med-staven Medlem 2009-01-08 Funäsdalen #2 nice som fan! tre stora hopp med lite mindre kickar brevid, många boxar och rails och några småhopp och en snöbox. typ
nice som fan! tre stora hopp med lite mindre kickar brevid, många boxar och rails och några småhopp och en snöbox. typ
SkateAndSkiLifeForMe Ny medlem 2009-01-08 Funäsdalen #3 förra säsongen men då vare sjukt nice. schyssta hopp men framförallt mycket rails å boxar framme! lätt värd park. alla svårighetsgrader typ!
förra säsongen men då vare sjukt nice. schyssta hopp men framförallt mycket rails å boxar framme! lätt värd park. alla svårighetsgrader typ!
JoakimN Medlem 2009-01-08 Funäsdalen #4 många boxar och rails är ju nåt påhitt, jag var där vecka ett och då existerade 5 boxar och en rail i riktiga parken och en box + en rail i JR parken.
många boxar och rails är ju nåt påhitt, jag var där vecka ett och då existerade 5 boxar och en rail i riktiga parken och en box + en rail i JR parken.
SkateAndSkiLifeForMe Ny medlem 2009-01-08 Funäsdalen #5 som sagt . ja snackar om förra säsongen . ingen aning nu sorry.
Alex_Sverin Ny medlem 2009-01-08 Funäsdalen #6 den ser mycket bra ut.. lätt bästa parken i sverige just nu.. enligt mig iaf :P