Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fundering ang. Touringpjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1059609" data-attributes="member: 59831"><p>Jag själv kör på Mercury, mina fötter är 28 cm, kör 27.5. Stod länge och tvekade om jag skulle köra 28.5 då det kan vara trevligt att lätt komma i pjäxorna när man tältar i minusgrader och liknande. </p><p>I dag är jag jävligt glad att jag inte tog 28.5 då jag har nog med rum i 27.5 orna. </p><p></p><p>Det var lite tajt i början på längden och det blev en del blånagel men nu sitter dom bra, dock lite för mkt utrymme runt tårna/framfoten (ej framåt) för min smala och platta fot. </p><p>Hade jag prioriterat massa turande på platten och väldigt långa anmarscher kontra åk hade jag kanske valt en store storlek om jag hade riktigt breda/höga fotter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1059609, member: 59831"] Jag själv kör på Mercury, mina fötter är 28 cm, kör 27.5. Stod länge och tvekade om jag skulle köra 28.5 då det kan vara trevligt att lätt komma i pjäxorna när man tältar i minusgrader och liknande. I dag är jag jävligt glad att jag inte tog 28.5 då jag har nog med rum i 27.5 orna. Det var lite tajt i början på längden och det blev en del blånagel men nu sitter dom bra, dock lite för mkt utrymme runt tårna/framfoten (ej framåt) för min smala och platta fot. Hade jag prioriterat massa turande på platten och väldigt långa anmarscher kontra åk hade jag kanske valt en store storlek om jag hade riktigt breda/höga fotter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fundering ang. Touringpjäxor
Tillbaka
Topp