Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1012410" data-attributes="member: 60010"><p>Kanada mäter mellan Nov-Apr =1,8 m/mån</p><p>Japan mäter Dec-mars = 3,75 m/mån</p><p></p><p>Själv har jag varit i Revy och ska till Niseko/hakuba i vinter</p><p></p><p>Sen är ett tips att inte ha åka skidor som källa, större skojare får man leta efter.</p><p>"Åker man för nära ett träd kan snön och grenverket ge vika och du kan plötsligt befinna dig i fritt fall på väg mot marken tio meter längre ner". Jag skulle vilja se dessa 10 meters tree wells...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1012410, member: 60010"] Kanada mäter mellan Nov-Apr =1,8 m/mån Japan mäter Dec-mars = 3,75 m/mån Själv har jag varit i Revy och ska till Niseko/hakuba i vinter Sen är ett tips att inte ha åka skidor som källa, större skojare får man leta efter. "Åker man för nära ett träd kan snön och grenverket ge vika och du kan plötsligt befinna dig i fritt fall på väg mot marken tio meter längre ner". Jag skulle vilja se dessa 10 meters tree wells... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Tillbaka
Topp