Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whippo" data-source="post: 1017885" data-attributes="member: 136574"><p>Nej men provade Mike och BIG Mike´s"privata" berg. De kör med catski i Niseko. Skulle kanske inte säga att det är värt så mycket pengar som det kostade. Okej du får orört puder i varje åk och då var det behov av snorkel men allt tar tid hela tiden. Vänta på att alla ska komma ner, packa, åka upp osv, allt tog tid. </p><p></p><p>För er som inte varit där så är det inget som på filmen på hemsidan. Det fan snöar hela tiden och det är fett mycket mer snö. Det där måste vara i slutet av säsongen eller något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whippo, post: 1017885, member: 136574"] Nej men provade Mike och BIG Mike´s"privata" berg. De kör med catski i Niseko. Skulle kanske inte säga att det är värt så mycket pengar som det kostade. Okej du får orört puder i varje åk och då var det behov av snorkel men allt tar tid hela tiden. Vänta på att alla ska komma ner, packa, åka upp osv, allt tog tid. För er som inte varit där så är det inget som på filmen på hemsidan. Det fan snöar hela tiden och det är fett mycket mer snö. Det där måste vara i slutet av säsongen eller något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Tillbaka
Topp