Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 1224446" data-attributes="member: 57206"><p>Ser att Xtravel släppt sina resor till Japan nästa år och tänkte hänga på men funderar lite över datum. Verkar ju som att mitten av januari/början av februari gäller för stört chans på mycket snö? Vad säger ni som varit där?</p><p>Hur långt i förväg brukar man behöva boka innan platserna går åt? Blir nog gruppresa för min del då jag sannolikt kommer åka själv.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.snowjapan.com/japan-daily-snow-weather-reports/Niseko-Now/snowfall-analysis[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 1224446, member: 57206"] Ser att Xtravel släppt sina resor till Japan nästa år och tänkte hänga på men funderar lite över datum. Verkar ju som att mitten av januari/början av februari gäller för stört chans på mycket snö? Vad säger ni som varit där? Hur långt i förväg brukar man behöva boka innan platserna går åt? Blir nog gruppresa för min del då jag sannolikt kommer åka själv. [URL unfurl="true"]https://www.snowjapan.com/japan-daily-snow-weather-reports/Niseko-Now/snowfall-analysis[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Tillbaka
Topp