Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marboh" data-source="post: 1224457" data-attributes="member: 162191"><p>Var i Japan 2015. Var ett annat gäng svenskar där samtidigt. En i deras gäng åkte ner i ett hål minns inte om det var från träd eller varm källa kanske kombo. Han satt där i typ 11 timmar till fjällräddningen hittade honom ordentligt nedkyld. Har för mig de fick slarva räddningsstegarna för att få upp honom. Värt att hålla koll på kompisarna, de andra hade kommit ner så var han bara borta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marboh, post: 1224457, member: 162191"] Var i Japan 2015. Var ett annat gäng svenskar där samtidigt. En i deras gäng åkte ner i ett hål minns inte om det var från träd eller varm källa kanske kombo. Han satt där i typ 11 timmar till fjällräddningen hittade honom ordentligt nedkyld. Har för mig de fick slarva räddningsstegarna för att få upp honom. Värt att hålla koll på kompisarna, de andra hade kommit ner så var han bara borta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Tillbaka
Topp