Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1224533" data-attributes="member: 83225"><p>Har varit i Japan två gånger. Första gången snöade det massor och andra gången hade vi rejäl torka. Båda gångerna i månadsskiftet jan/feb. Men generellt, åk i det månadsskiftet. Hur tidigt man behöver boka med Xtravel vet jag inte men om du skulle boka grejer själv så behöver man vara tidigare än du tror. När vi svenskar börjar fundera på vintersemester så är mycket redan uppbokat av australiensare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1224533, member: 83225"] Har varit i Japan två gånger. Första gången snöade det massor och andra gången hade vi rejäl torka. Båda gångerna i månadsskiftet jan/feb. Men generellt, åk i det månadsskiftet. Hur tidigt man behöver boka med Xtravel vet jag inte men om du skulle boka grejer själv så behöver man vara tidigare än du tror. När vi svenskar börjar fundera på vintersemester så är mycket redan uppbokat av australiensare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funderingar om japanskt pow!
Tillbaka
Topp