funderingar,tankar,frågor,spons

Pillaan

Ny medlem
Hej alla

jo, jag är en såndär tjej och tycker det är sjukt gött o hänga i parkerna på vintrarna . men har lite funderingar över varför det är så få tjejer som gör samma sak som jag!? har nästan aldrig stött på någon tjej i parken.. har inte brytt mej om det så mycket . har liksom trivts med o glida runt med killarna. men på ett sett hade det vatt kul o ha någon tjej som är intresserad oxå, som kan peppa o puscha en på ett annat sätt liksom. !så varför är det såhär? ;) varför så lite tjejer? Kom igen.. FLER tjejer till parkerna ! =)

Ännu en till fundering. är det svårt att få sponsor när man är tjej o hur ska man ta sej till? o "vad" behöver man kunna? visst svårt att säga. men på ett ungefär. =)

Senast ändrad:
Jag gillar tjejer också

Senast redigerad av en moderator:
Ja det behövs mer tjejer i parken. För att få spons ska man försöka synas så mycket som möjligt och köra många tävlingar och göra bra ifrån sig.:D

Pohjolainen sa:
Helt klart rätt , fler tjejer till parken ! För att få en sponsor så måste man vara med på tävlingar och göra bra ifrån sig. Ett bolag vill att man "Ska märkas" så att deras företag blir igenkänt av fler människor. Annars kan du maila till moster , berätta lite och skicka en film på dig själv när du åker så kanske du får spons. Lycka till !
Tack för tipset ;)

intressant. Hade en kille frågat om spons så hade det kommit många oseriösa inlägg om detta. Kanske är detta en liten förbättring på freeride, eller så är det för att det är en tjej som frågar.

Angående dina tankar tycker jag du har helt rätt när det gäller fler tjejer i parken. det är kul att se tjejer som jibbar, tycker det är riktigt fränt. tyvärr finns det ju inte så många, men förhoppningsvis blir det fler och fler :)

Claar sa:
intressant. Hade en kille frågat om spons så hade det kommit många oseriösa inlägg om detta. Kanske är detta en liten förbättring på freeride, eller så är det för att det är en tjej som frågar.

Angående dina tankar tycker jag du har helt rätt när det gäller fler tjejer i parken. det är kul att se tjejer som jibbar, tycker det är riktigt fränt. tyvärr finns det ju inte så många, men förhoppningsvis blir det fler och fler :)
Hehe jo, det kanske blir en förbättring. vem vet !? Jaa o hoppas det blir fler också =) aja jag ska iaf ffortsätta med det jag gör ochtycker det är Sjukt kul =)

Den 5:e december kommer det att vara en rejltävling i Lindvallens JibPark klockan fem. man kan vinna lite brädor och skit. Det är den jag vet nu, men det kommer garanterat mer.

Om man är tjej och ska synas, hur svårt är det. Åk i BH, lovar att folk lär minnas dig isf! Hö höhö gud va rolig jag är!

Inom sponsring så är det väl alltid så oavsett vad man gör, spelar EGENTLIGEN ingen roll hur bra man är, sålänge man syns

Pohjolainen sa:
Helt klart rätt , fler tjejer till parken ! För att få en sponsor så måste man vara med på tävlingar och göra bra ifrån sig. Ett bolag vill att man "Ska märkas" så att deras företag blir igenkänt av fler människor. Annars kan du maila till moster , berätta lite och skicka en film på dig själv när du åker så kanske du får spons. Lycka till !
va heter din moster?? ja e också sugen på spons å de låter enkelt att bli sponsrad av henne. Va har hon för grejjer?

//Simon

Senast ändrad:
En bra tumregel är: Om du är tillräckligt bra och syns tillräckligt mycket för att bli sponsrad så behöver du inte fråga hur och hur svårt det är att bli sponsrad. Då vet du det.

Girl, jag är ensam tjej i Bjurs, hänger också med killarna!! :) vi måste åka imorgon giiirl!!
Men det måste helt klart komma fler tjejer!!
You go girl :D

Tillbaka
Topp