Funpark i Val d´Isére?

Funpark i Val d´Isére?
Det tror jag garanterat att det finns!

Den brukar vara ganska bra. Lite olika linjer, Olika stora hopp, rails, Halfpipe och en skicross.
Det finns 2 parker. En långst till vänster på liftkartan och en ungefär i mitten. Den i mitten är bättre men den har ingen halfpipe. Den med halfpipen har bara några tråkiga hopp bredvid och en sleten släplift..
Så håll dig till den bredvid skicrossen, den är helt OK!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp