Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nice try, J-LandahlNiclasK sa:Hammarby hade ju inte äns öppet förra sässongen:PJ-Landahl sa:problemet är väl dock att de är för dåliga för att få upp nåt? men jag lovar att förra säsongen i hammarby var bättre än väsjö!Perkal sa:Kan lova dig att Hammarby Backen och Flottsbro är 10 gånger bättre när dom fått upp allt.
Bara att dom inte fattar hur man spruttar kanon snö.
nej dom visste inte att du skulle ändra kicken till en rail som du gjorde, du sa som du har skrivit: "jag ska bygga en lite större kick"axteliius sa:Det var kanske 10 jibbers i backen den dagen och alla var duktiga. Alla ville ha en kick och ha den framgrävd så att det inte bara vara en planka i snön. När dom gav spaden till mig så sa jag att jag skulle bygga en lite större kick dom sa gör som du vill. Juridiskt ansvar kanske dom har ja men då skulle dom inte ge mig spaden för dom visste ju att jag skulle öka svårighets graden. Eller jag kanske är helt ute och cyklar?
nej dom visste inte att du skulle ändra kicken till en rail som du gjorde, du sa som du har skrivit: "jag ska bygga en lite större kick"axteliius sa:Det var kanske 10 jibbers i backen den dagen och alla var duktiga. Alla ville ha en kick och ha den framgrävd så att det inte bara vara en planka i snön. När dom gav spaden till mig så sa jag att jag skulle bygga en lite större kick dom sa gör som du vill. Juridiskt ansvar kanske dom har ja men då skulle dom inte ge mig spaden för dom visste ju att jag skulle öka svårighets graden. Eller jag kanske är helt ute och cyklar?
wowAlex08boo sa:dubbelpost...
Face it, antingen bygger du lite och åker där lr så skiter du i det och åker någon annanstans.pasen sa:Han betalar väl för att åka där? Är som att gå till ICA och få sätta ihop sin egen kundvagn...Hogizz sa:Alltså vad är det här, du klagar för att du fick bygga en liten kick till ett rail....axteliius sa:Jag var i hammarby backen idag för att nöta rails. Men det gick inte så bra för boxen var nergrävd och frostig ingen kick. Och "step down" railen var som framrutan på en bil som stått ute i 40 minus i två år. Så jag åkte ner till liften och fick en spadde. Började gräva och var jävligt arg för att jag var tvungen att stå och gräva. När jag var klar så kom en lift vakt upp och sa att kicken var för svår för nybörjare så jag fick göra om den....
Dom var väl snälla nog när dom satt upp rails i backen samt att du faktiskt fick låna en spade. Dom där railsen lär ju inte varit gratis iaf..
neeh men dom är ansvariga för säkerheten, o står en box mitt ute i backen utan kick är det en skaderisk för folk i backen o plötsligt är det deras ansvar att antingen bygga en kick eller ta bort boxen. o har man en park kan man fan skööta om den.Hogizz sa:Face it, antingen bygger du lite och åker där lr så skiter du i det och åker någon annanstans.pasen sa:Han betalar väl för att åka där? Är som att gå till ICA och få sätta ihop sin egen kundvagn...Hogizz sa:Alltså vad är det här, du klagar för att du fick bygga en liten kick till ett rail....
Dom var väl snälla nog när dom satt upp rails i backen samt att du faktiskt fick låna en spade. Dom där railsen lär ju inte varit gratis iaf..
Han fick ju trots allt verktyg för att sätta ihop den där kundvagnen och backen är ju knappast ansvariga för att ha hopp osv.
Yupp, tror det jag med! kanske därför han sa att kicken blev för stor? bara en tanke...snosan_91 sa:Hadde dom inte grävt ner railen för just nybörjare??????
Så sant! Det svarta hoppet är så jäkla bra shapad! Hur mycket platå kan det vara 16 m?fredrisch sa:Vilka jävla idioter! dra till flottsbro istället där det mesta redan är kirrat!
ni grävde alltså upp och ned boxen ytterligare en gång? utan att ens ifrågasätta det? ja då satt nog danne och co. nere i lifthuset och skrattade gott..jespero sa:Jag och mina polare fick låna en spade och satte upp deras långa box, sen när vi väl har grävt ner den så kommer pistvakten så klar upp med sin skoter och säger att den ska stå tre meter åt höger och så får vi börja om igen..., vad faan är meningen om den står 3 meter åt vänster istället för åt höger, de skulle sätta upp sina andra boxar och railar också men då är det väl bara att sätta dem på den platsen som den långa boxen skulle ha stått på...
lite väl mycket midgets kanske..?NiclasK sa:Haha vilket skämt. Ingen annan backe i sthlm kan jämföra sig med väsjö äns.Perkal sa:Kan lova dig att Hammarby Backen och Flottsbro är 10 gånger bättre när dom fått upp allt.jeppenator sa:känns ju jävligt seriöst av dom.. då förstår man varför större delen av sthlms jibbarna hänger i väsjö, dom verkar ju iallafall seriösa med hopp och rails!
är väl ingen som orkar ta på sig ansvaret att stå och gräva bara.. flera anläggningar borde skaffa någon som kan skotta nån timme å få de att bli bra, de skulle dom ju tjäna på i längden..
sjukt dålig stil av han å komma och klaga när du arbetat gratis å fixat allt.. :S
Bara att dom inte fattar hur man spruttar kanon snö.