Gå in pjäxor?

Mrminishyguy

Ny medlem
Gå in pjäxor?
Tja jag har precis köpt nya pjäxor inför säsongen. Jag undrar om det är värt att gå in sina pjäxor innan man kommer upp till fjällen då jag inte ska dit på 4 veckor?
Och vilka för/nackdelar det kan finnas med att "gå in" pjäxorna?

Tack för svar// Oscar

Gå in pjäxor?
Svårt att se att det skulle kunna skada. Enda nackdelen är väl om du pressar ut linern på fel punkter. Det är ju inte säkert att dina fötter beter sig likadant i pjäxorna när du går som när du åker. Med det sagt har jag gjort just sådär själv och det har funkat bra upplever jag.

Gå in pjäxor?
Pillard sa:
Svårt att se att det skulle kunna skada. Enda nackdelen är väl om du pressar ut linern på fel punkter. Det är ju inte säkert att dina fötter beter sig likadant i pjäxorna när du går som när du åker. Med det sagt har jag gjort just sådär själv och det har funkat bra upplever jag.
Okej, Nej det kanske inte e så stor sannolikhet att pressa ut linern. Tack så mycket för svaret då ska nog vandra runt lite i dem innan jag sticker upp.

Gå in pjäxor?
Personligen tror jag man ska undvika att GÅ in pjäxorna. Däremot utmärkt att STÅ in dem! :-) Stå och diska, stå och titta på TV, stå och fixa skidorna ... etc. etc.

/MM

Gå in pjäxor?
Mountain_Man sa:
Personligen tror jag man ska undvika att GÅ in pjäxorna. Däremot utmärkt att STÅ in dem! :-) Stå och diska, stå och titta på TV, stå och fixa skidorna ... etc. etc.

/MM
Tack för svaret! Lite samma där då antar jag, att man då mer efterliknar hur det är när man står på skidorna.

Tillbaka
Topp