Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Gå kortare turer med "traditionell utrustning "?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skalt" data-source="post: 1249827" data-attributes="member: 49812"><p>Jag tycker att det är på sin plats nämna att ditt åksällskap också spelar roll. Om du är ute med ett gäng med Dynafitgrejer, 62 i midja och fartdräkt kan det kännas trist att man alltid är den som hamnar efter. </p><p></p><p>Men om dom du kör med har liknande grejer som du så går utmärkt med lite tyngre grejer tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skalt, post: 1249827, member: 49812"] Jag tycker att det är på sin plats nämna att ditt åksällskap också spelar roll. Om du är ute med ett gäng med Dynafitgrejer, 62 i midja och fartdräkt kan det kännas trist att man alltid är den som hamnar efter. Men om dom du kör med har liknande grejer som du så går utmärkt med lite tyngre grejer tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Gå kortare turer med "traditionell utrustning "?
Topp