galaxer i mina braxer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

korvmos

Ny medlem
galaxer i mina braxer
Hej, jag är ny här på detta så kallade forum! Jag skulle vilja anmärka på nmågra saker jag anser vara ytterst felaktiga och olidligt störande.

Hur kommer det sig att var man än vänder sig här, freeride.se, så bemöts man av små pojkar utan purbertal hår som tycker det är "cool" att klä sig i kläder som påminner om svarta soppåsar och bemöter folks filmer med kommentarer som "najzz" och "ohh shieet mannen grymaste pretzlen!"

Jag bara undrar? :D
Helst seriösa svar! Tack på förhand

//korvmos

galaxer i mina braxer
Inse att det finns olika stilar i världen, vad är det du har svårt att förstå? Precis som du tycker att det är fult (jag antar det eftersom du startade den här tråden) så finns det dom som tycker det är snyggt.

Ang. språket så är det likadant där, folk pratar olika. Acceptera det och sluta med att starta trådar om samma ämne hela tiden.

galaxer i mina braxer
Av: Gudrunnator Online | Idag 13:04 Citera

Inse att det finns olika stilar i världen, vad är det du har svårt att förstå? Precis som du tycker att det är fult (jag antar det eftersom du startade den här tråden) så finns det dom som tycker det är snyggt.

Ang. språket så är det likadant där, folk pratar olika. Acceptera det och sluta med att starta trådar om samma ämne hela tiden.

Tkr han har helt rätt !! Låt folk vara som dom vill, du kan väll dra från detta forum och hänga på något annat !

galaxer i mina braxer
Precis som Gudrnnator sa! Skulle gissa att du (Korvmos) är en av dom äldre åkarna? I och med att vi yngre skidåkare växt upp med internet osv så har det väll blivit automatiskt att vi använder lite av ett "eget" språk.
Jag har absolut INGET emot äldre åkare eller något sådant men tycker det är tråkigt när trådar som denna kommer upp, acceptera att människor är och förblir olika.

:)

galaxer i mina braxer
Gudrunnator sa:

Jag har som du själv nämnde aldrig klankat på denna såkallade "stil" jag har endast ställt en fråga då det intresserar mig att veta vad som är så attraktivt med att ha en hoppborg på sig.

Jag vill också påpeka ännu en gång att jag är ny här och har ingen aning om trådar som denna är återkommande.

Men du verkar iallafall vara en trevlig prick, som till och med kan skriva ordentligt. Tal- språk har jag inget problem med men varför skriva talspråk?

Jag accepterar deras såkallade "stil" vill bara få ett ärligt svar om vad det är som är så "cool" med den!

galaxer i mina braxer
Kul att man får ha en åsikt utan att någon tar illa upp. Börjar bli ont om sådant folk på fr, men det är som jag skrev tidigare. Vissa tycker det är snyggt och vissa tycker det är mindre snyggt. Tror också att man vill visa att man är en "jibber" (hatar det ordet) genom att ha lite större kläder än "vanliga åkare" som bara åker i pisten. Jag tror man vill vara lite speciell helt enkelt.

galaxer i mina braxer
Gudrunnator sa:
Kul att man får ha en åsikt utan att någon tar illa upp. Börjar bli ont om sådant folk på fr, men det är som jag skrev tidigare. Vissa tycker det är snyggt och vissa tycker det är mindre snyggt. Tror också att man vill visa att man är en "jibber" (hatar det ordet) genom att ha lite större kläder än "vanliga åkare" som bara åker i pisten. Jag tror man vill vara lite speciell helt enkelt.
Jasså minsann så det handlar lite om respekt? Kan man inte tas seriöst om man inte klär sig i spöklakan, och snackar häftigt?
Jag antar att jag är lite oldschool men på min tid räckte det med att man hade ett par skidor för att accepteras i backarna!

Dagens samhälle verkar åka i en svart backe på väg mot ett stup. "jibber" låter som ett fiskedrag om du frågar mig men det känns bra att bli upplyst i hur dagens skidåkning ser ut!

galaxer i mina braxer
Jag håller delvis med dig, en del har väldigt fjantig och tillgjord attityd. Men innan du gör en sån här tråd nästa gång, döp dig till något annat än "korvmos", då kanske du blir tagen lite mer seriöst.

galaxer i mina braxer
Det finns ju dom som kör med stora kläder för att dom tycker det är bekvämt och snyggt, sedan finns det dom som köper stora kläder för att "alla andra har det" för dom vill inte sticka ut från mängden kanske? Men jag tror att vem du än frågar med xxl på kläderna kommer att svara "det är bekvämt och mer rörligt än med tighta kläder".

Själv kör jag storlek medium på mina kläder och tycker att det fungerar finfint, har heller inget emot vare sig folk med tighta eller megabaggy kläder.

galaxer i mina braxer
korvmos: ja vissa kan ju störa sig på det! Jag däremot har funnits på FR ett par år och varje gång jag loggar in och ser en YTTERLIGARE tråd om dagens skidmode som du beskriver liknande "soppåsar" blir jag lika less och tycker det är oerhört störande. Inte för att det inte är intressant utan eftersom dom som skapat tråden helt klart saknar någonsomhellst vetskap om hur ett forum fungerar!

Förstog du/ni inte vad jag menar ska jag förtydliga: det finns sjukt många sånna här trådar, använd SÖK funktionen det är trotts allt därför den finns.

Senast ändrad:
galaxer i mina braxer
nealsson sa:
Jag håller delvis med dig, en del har väldigt fjantig och tillgjord attityd. Men innan du gör en sån här tråd nästa gång, döp dig till något annat än "korvmos", då kanske du blir tagen lite mer seriöst.
Där har du någ en poäng men har man ont om fantasi och sitter med korv och potatismos i famnen är det inte konstigt om namnet blir just korvmos.

På 90-talet hade vi iofs groteska overaller så man kanske inte ska gå till överdrift i hur dagens trender ser ut, men overallerna var iallafall anpassade till kallt väder och skidåkning. Det verkar inte riktigt som att det är fallet längre, men jag kom inte hit för att döma, eller jo kanske lite, utan för att mest ta reda på om det låg nåt mer bakom detta... Kjol-liknande klädesplag!

galaxer i mina braxer
Abredal sa:
korvmos: ja vissa kan ju störa sig på det! Jag däremot har funnits på FR ett par år och varje gång jag loggar in och ser en YTTERLIGARE tråd om dagens skidmode som du beskriver liknande "soppåsar" blir jag lika less och tycker det är oerhört störande. Inte för att det inte är intressant utan eftersom dom som skapat tråden helt klart saknar någonsom hellst vetskap om hur ett forum fungerar!

Förstog du/ni inte vad jag menar ska jag förtydliga: det finns sjukt många sånna här trådar, använd SÖK funktionen det är trotts allt därför den finns.
Ska ha det i åtanke nästa gång jag funderar på att skriva något i FR's forum!

galaxer i mina braxer
vad fan vill freeride med dessa trådar? alltid nån jävla idiot som tror han kan allt och börjar klanka ner på andras stiler.
Du klankar visst ner på stilen genom att kalla det för "hoppborg" och "sopsäck".

seriöst, man får ha på sig vad som helst

galaxer i mina braxer
haha not another "jag-hatar-gangsterstilen-tråd". Alla får ha på sig vad dom vill. Men gangsterstilen är sjukt ful. Jag undrar när dom kommer att komma på det själva. För ingen kan väl tycka att gangsterstilen är snygg ? Säg att alla pro-gangsterskidåkare skulle sluta ha på sig xxxxxxxxxxxxxxxxxl-kläder, skulle då alla wannabe pro-gangsterskidåkarna också sluta med de ? Bara en fundering ?

galaxer i mina braxer
åh jag som såg titeln på denna tråd och hoppades att den skulle handla om kenny starfighter, men ack :(

galaxer i mina braxer
cocktail sa:
åh jag som såg titeln på denna tråd och hoppades att den skulle handla om kenny starfighter, men ack :(
Kenny starfighter ? Var väl kapten zoom i vintergatan som sa de om jag inte missminner mig ?

Senast ändrad:
galaxer i mina braxer
Technique sa:
vad fan vill freeride med dessa trådar? alltid nån jävla idiot som tror han kan allt och börjar klanka ner på andras stiler.
Du klankar visst ner på stilen genom att kalla det för "hoppborg" och "sopsäck".

seriöst, man får ha på sig vad som helst
Ja, men man får väl ifrågasätta varför?

galaxer i mina braxer
Duuuude H8R!
Rätt ballt att alla sk. "gangsta-skidåkare" inte hatar på skibums medans skibumsen hatar på "gangsta-skidåkarna" som bara satan, men så är väl världen! Its hard out here for a pimp right?

galaxer i mina braxer
skönt att du är dryg när du själv är typ ruskigt inkompetent.. börja med att flytta tråden till rätt forum, mongo :)

galaxer i mina braxer
"på min tid räckte det med att man hade ett par skidor för att accepteras i backarna!"

varför startar du då den här tråden ?

galaxer i mina braxer
Ni är rätt långsamma allihop. Givetvis är detta en dubbelprofil som någon skapat just för att starta trådar som trampar folk på tårna.

galaxer i mina braxer
dra till något annat forum då ! jävla idiot å komma här h8a... och som någon annan skrivit, ditt namn var ju så sjukt seriöst också ! :S:S:S jag är inte direkt den som har fetaste xxl kläderna eller nått... men vafan gör du här om du ska ifrågasätta hur folk svara i trådarna då de måste vara ganska uppenbart om du läser ett par st. trådar :S

frid.......

Senast ändrad:
galaxer i mina braxer
pnntus sa:
dra till något annat forum då ! jävla idiot å komma här h8a... och som någon annan skrivit, ditt namn var ju så sjukt seriöst också ! :S:S:S jag är inte direkt den som har fetaste xxl kläderna eller nått... men vafan gör du här om du ska ifrågasätta hur folk svara i trådarna då de måste vara ganska uppenbart om du läser ett par st. trådar :S

frid.......
Jag skulle vilja säga att ett forum är väl till för diskussion och därmed hör en ganska stor del av det till att ifrågasätta, vad folk säger för att på så sätt gå vidare i diskussionen ungefär som nu , jag svara på ditt svar och du lär säkerligen göra det dumdristiga i att svara på detta svar med något väldigt h8igt (h8a = hätsig antar jag). Jag är en speciellt h8ig av mig men det verkar du däremot vara

take a chill pill helt enklet!

galaxer i mina braxer
pnntus sa:

frid.......
Jag är för 14-årsgräns på freeride

galaxer i mina braxer
galaxer i mina braxer
galaxer i mina braxer
Johan, kan inte du bara göra en forumdel för alla dessa förj*vliga trådar?

Kan få heta typ "Jibbers VS Skibums" eller vad som helst, bara man kan BLOCKERA dessa trådar som nu förtiden skapas stup i kvarten.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp