Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Går inte göra mer än 180..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilz" data-source="post: 37127" data-attributes="member: 30003"><p>Jag hoppade ett tag på trampolin i klubb och då lärde jag mig LITE om spin´s.... inte mycket men det hjälpte mig iallafall</p><p></p><p>En sak att göra är att försöka vrida överkroppen så långt det bara går, och sedan avsluta genom att bara vrida underdelen så att säga. Så gjorde jag de första gångerna (gör även till viss mån nu *skämmas*) ...</p><p>Det ser lite fladdrigt ut, inte så lite heller, men är lättare än att göra en lugn, snygg, balanserad spin eftersom det kan vara "jobbigt" att dra runt skidorna (dom är rätt tunga) och sedan stanna...</p><p>Har jag rätt eller fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilz, post: 37127, member: 30003"] Jag hoppade ett tag på trampolin i klubb och då lärde jag mig LITE om spin´s.... inte mycket men det hjälpte mig iallafall En sak att göra är att försöka vrida överkroppen så långt det bara går, och sedan avsluta genom att bara vrida underdelen så att säga. Så gjorde jag de första gångerna (gör även till viss mån nu *skämmas*) ... Det ser lite fladdrigt ut, inte så lite heller, men är lättare än att göra en lugn, snygg, balanserad spin eftersom det kan vara "jobbigt" att dra runt skidorna (dom är rätt tunga) och sedan stanna... Har jag rätt eller fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Går inte göra mer än 180..
Tillbaka
Topp