Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Går the Duke att använda i parken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 480579" data-attributes="member: 48533"><p>Duken är en ganska hög bindning vilket i min smak och tycke inte passar sig särskilt bra i parken. Om du inte siktar på att gå toppturer så sälj Duken och köp t.ex. Jestern istället, Dumonten är för övrigt inte den slags skida jag först och främst hade satt en Duke på... Men allt är väl möjligt antar jag..</p><p></p><p>Edit: Såg att du inte köpt bindning än utan bara funderade på det. Och mitt tips till dig är att köpa en annan bindning. Att köpa en Duke för att sätta på parkskida och bara åka i parken bara för att den är billig är vansinne, finns betydligt bättre bindningar för ändamålet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 480579, member: 48533"] Duken är en ganska hög bindning vilket i min smak och tycke inte passar sig särskilt bra i parken. Om du inte siktar på att gå toppturer så sälj Duken och köp t.ex. Jestern istället, Dumonten är för övrigt inte den slags skida jag först och främst hade satt en Duke på... Men allt är väl möjligt antar jag.. Edit: Såg att du inte köpt bindning än utan bara funderade på det. Och mitt tips till dig är att köpa en annan bindning. Att köpa en Duke för att sätta på parkskida och bara åka i parken bara för att den är billig är vansinne, finns betydligt bättre bindningar för ändamålet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Går the Duke att använda i parken?
Tillbaka
Topp