Gay Chamonix?

jibbartjej92

Ny medlem
Gay Chamonix?
Hey!
Jag är en skidgalen tjej som åker ner till Chamonix för att säsonga med mina kompisar/polare från januari-maj i år, och undrar om det är någon där ute som vet om det är bra party för "tjejer som gillar tjejer" där?
Är det några andra non-tråkiga-heteromänniskor som åker ner i år?

Or do I have do rediscover my hetero-sexual self again???

Tack för all respons! Peace

Senast ändrad:
Gay Chamonix?
Känns som du har helt rätt inställning för säsongandet...
Om detta är en seriös tråd, försök att vara lite trevligare och inte utmåla en hel sexuell läggning på ett visst sätt. Tror inte HTB communityt hade uppskattat om samma gjordes mot dem...

Gay Chamonix?
Rent generellt sà är det ganska snefördelat mellan killar och tjejer i Chamonix. Sà alla som "jagar" tjejer har det lite jobbigare haha

Gay Chamonix?
havreboll sa:
Känns som du har helt rätt inställning för säsongandet...
Om detta är en seriös tråd, försök att vara lite trevligare och inte utmåla en hel sexuell läggning på ett visst sätt. Tror inte HTB communityt hade uppskattat om samma gjordes mot dem...
Hej allesammans!
Jag ber om ursäkt om jag framstod som dryg, det var ganska ironiskt menat.
Min mening var såklart inte att döma alla heterosexuella människor, ca 90 % av jordens befolkning.
(not a very clever move!)
Själv ska jag åka ner med mina tre, väldigt heterosexuella, tjejkompisar! Ville bara veta om det fanns något annat där ute.

Trodde att folk hade lite mer humor än så...

XOXO
men tack för alla tips! :)

Gay Chamonix?
Apropå det, var fan är alla bögar o blattar? Vore uppfriskande med lite mer variation på berget, allvarligt. Själv är jag straight, men försöker sticka ut genom att vara 51 (man gör ju vad man kan...)

Gay Chamonix?
Le Tof är en Gay bar men sällan sett mer homosexuella än hetrosexuella där:P Alla möjliga människor gàr till Tof. Men de har en strippstàng mitt pà dansgolvet sjukt kul när promille halten blivit pà gränsen till för hög.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp