Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ge mig tips på offpist skida!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 568867" data-attributes="member: 33485"><p>Rockerskidor brukar ha en liten fördröjning in i sväng jämfört med skidor med vanligt spann, kan inte svara på om det gäller alla men så har det vart på de få jag har provat. Annars är det samma teknik som på vanliga skidor</p><p></p><p>Duck stance är bra, om du trivs med det, inte alla som gör det. Kör själv på det och gillar det skarpt, helt klart värt att prövas. Har du inte möjlighet att prova så kan du ju alltid montera bindningen lite längre fram/bak (inga monstruösa avstånf, någon cm bara så du inte kommer i vägen för ev omborrning) än vad du tänkt dig i duck och tycker du inte om det så monterar du bara om <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 568867, member: 33485"] Rockerskidor brukar ha en liten fördröjning in i sväng jämfört med skidor med vanligt spann, kan inte svara på om det gäller alla men så har det vart på de få jag har provat. Annars är det samma teknik som på vanliga skidor Duck stance är bra, om du trivs med det, inte alla som gör det. Kör själv på det och gillar det skarpt, helt klart värt att prövas. Har du inte möjlighet att prova så kan du ju alltid montera bindningen lite längre fram/bak (inga monstruösa avstånf, någon cm bara så du inte kommer i vägen för ev omborrning) än vad du tänkt dig i duck och tycker du inte om det så monterar du bara om :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ge mig tips på offpist skida!
Tillbaka
Topp