Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som har varit i Gerlos? I sånt fall:
Hur var skidåkningen, både backar och offpist?
Systemet?
Byn?
Tips på bra offpist åkning?
Tips på bra restauranger och afterski?
Blir glad för all info ni kan ge!
Tackar på förhand!
Hola! Jag va i Gerlos en vecka förrförra säsongen.
Gerlos e en gullig liten alpby dit man gärna åker med familjen. Överlag snäll åkning o inte så mycket ös.
Det e mitt intryck iaf. Inget direkt nån säsongarmetropol.
Ska du dit hela säsongen eller bara en vecka?
Vi är 7 pers som ska dit en vecka i slutet på Mars! Det som kan vara possitivt om det inte är någon säsongsmetropol är att det kanske finns mycket orörd offpist eller???