cnallzone
Ny medlem
Ghetto åkning
Aja kolla filmmerna
http://www.dailymotion.com/shiest_D
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hyllengren sa:haha, fy fan va konstig snubbe... jag har inget emot att folk klär sig gangsta, men folk som beter sig som idioter har jag lite problem med måste jag erkänna... om man håller på sådär så har man fan lite problem... folk ser ju upp till dem för fan! hoppas verkligen inte att harlaut slutar ägna tid åt skidåkning och börjar vifta med pistoler istället, för han åker MYCKEt bättre än mike d och kompani, och de hoppas jag han tar vara på...
nej det är shiest :P, haha fan vad dåliga filmer :P åkningen var väl bra men låtarna sög jue :P!cnallzone sa:så gangsta, haralut håller i weed i en av filmmerna:P
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :Dcnallzone sa:hendriks föräldrar har lyckats i uppfostran:P:P
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :Dcnallzone sa:hendriks föräldrar har lyckats i uppfostran:P:P
i vilken av filmerna håller e'dollo i en påse weed?alwaysCrash sa:HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :Dcnallzone sa:hendriks föräldrar har lyckats i uppfostran:P:P
nejdå, inte min ensak men fyfan va töntiga
ingen men still. låt hans päron se när hans kompisar håller i en påse weed dåyeah sa:i vilken av filmerna håller e'dollo i en påse weed?alwaysCrash sa:HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :Dcnallzone sa:hendriks föräldrar har lyckats i uppfostran:P:P
Nu vet inte jag hur bra "kompisar" dom är men det är ju rätt vanligt att folk röker på och bara för att några i teamet röker på behöver ju inte han göra det?a_ahlnas sa:ingen men still. låt hans päron se när hans kompisar håller i en påse weed dåyeah sa:i vilken av filmerna håller e'dollo i en påse weed?alwaysCrash sa:HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :D
nejdå, inte min ensak men fyfan va töntiga![]()
vad e problemet, ser du dåligt eller hur får du deschenuax till henrik? punkalwaysCrash sa:HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :Dcnallzone sa:hendriks föräldrar har lyckats i uppfostran:P:P
ord boiNanjtvard sa:ja ni e ju sjuka i huvudet allihopa?. fan va ni är besatta av att hata saker? ni alla är patetiska.. å dude ja har redan lagt up filmerna cnallzone, du vet ju inte änns vilka de är hur kan du då fan ytra dej om detta då? du e sjuk asså.. alla spittar massvis med skit om henke, ni känner inte han heller. ni vet ingeting.. bara hittar på massvis med skit! jag såg inte att han posa med en påse weed, om han gjorde va fan gör det för skillnad liksom.. ni är fan såå jääääääävla töntiga.. fucking hell pallar inte va medlem på denna sidan längre för alla "skiiers" här har ju 0 iq.. å muskin är väll bra tycker mikael. för annars skulle han inte haft den.. rastanisse jag hatar rastamusik å rasta saker.. men jag spittar inte det i ditt ansikte precis.. jag accepterar. men det har ni alla sååå svårt med asså..
så jävla sjuka ni är asså, fuck of and die
droppa det bara.. palla asså,felixlind sa:Känns som att Harlaut hämtat lite inspiration från den killen/sidan.
Redigering:
Jaha, läste inte alla svar. Det kanske tillochmed är harlaut och hans polare...
jag såg de inte heller f-face, men nån åvanför mig skrev att han gjorde de så jag antog att de va snat,sEricson sa:vad e problemet, ser du dåligt eller hur får du deschenuax till henrik? punkalwaysCrash sa:HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :Dcnallzone sa:hendriks föräldrar har lyckats i uppfostran:P:P
för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..felixlind sa:Ah, nu han jag inte redigera innan men men.
Vad skulle jag droppa av det förra?
Oj, förlåt. Menade ingeting illa. Jag tror inte heller att det är Henrik som håller i gräset.Nanjtvard sa:för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..felixlind sa:Ah, nu han jag inte redigera innan men men.
Vad skulle jag droppa av det förra?