Ghetto åkning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto åkning
byt rubrik..

edit: å meningen med detta forum va?

Senast ändrad:
Ghetto åkning
Jävlar vad tid han måste ha lagt ner för att hitta så sjukt kassa låtar

Ghetto åkning
ynkligt. fattar dom inte att dom kanske är förebilder för yngre åkare som inspireras av dom. dom borde veta bättre än att vifta med hasch och pistoler framför kameran. visa när ni åker skidor istället för jag vet att dom är överjävliga på det. så gör det istället för att springa runt och leka gangster.

Ghetto åkning
Sjukt sämst låtar. Och Video em hazin boys vol.3 (edollo segment) var ju bara pinsam. Någon looser som viftar med en pistol i början och mitt i filmen visas en närbild på en tjejs underliv. Varför försöker dom vara så ghetto och kriminella? LÖJLIGT!!!!!

Ghetto åkning
jag tycker att man kan ha skön såkallad "ghetto" stil till en viss gräns. Men detta är ju bara

Ghetto åkning
haha, fy fan va konstig snubbe... jag har inget emot att folk klär sig gangsta, men folk som beter sig som idioter har jag lite problem med måste jag erkänna... om man håller på sådär så har man fan lite problem... folk ser ju upp till dem för fan! hoppas verkligen inte att harlaut slutar ägna tid åt skidåkning och börjar vifta med pistoler istället, för han åker MYCKEt bättre än mike d och kompani, och de hoppas jag han tar vara på...

Senast ändrad:
Ghetto åkning
hyllengren sa:
haha, fy fan va konstig snubbe... jag har inget emot att folk klär sig gangsta, men folk som beter sig som idioter har jag lite problem med måste jag erkänna... om man håller på sådär så har man fan lite problem... folk ser ju upp till dem för fan! hoppas verkligen inte att harlaut slutar ägna tid åt skidåkning och börjar vifta med pistoler istället, för han åker MYCKEt bättre än mike d och kompani, och de hoppas jag han tar vara på...

Senast ändrad:
Ghetto åkning
Har aldrig tidigare sett en så klockren wigger. Läs wiggerdelen i Fredrik Strages mikrofonkåt om ni tycker annorlunda. Eller lyssna på Thomas Rusiak - Hiphopper.

Ghetto åkning
HAHAHA,, jaja låt dem hållas, men som sagt kör inte ner dig för mycket bara HH

BTW nån som vet låten i "meugne da pit segment"

Senast ändrad:
Ghetto åkning
finns i ot tråden ffs..

men skönast när han har klippt in en fitta som smeks ? hajjar inte grejen lixom, vafan hare me skidor att göra, antingen en ghetto film och en skidfilm men inte båda i samma,

dehär är att gå för långt asså !

Ghetto åkning
cnallzone sa:
hendriks föräldrar har lyckats i uppfostran:P:P
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :D

nejdå, inte min ensak men fyfan va töntiga

Ghetto åkning
cnallzone sa:
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag dör ! bäst någonsin.. nån som har mail till dom? kanske kunde skicka en länk på när henke håller en påse weed, :D

Ghetto åkning
hej den senaste tiden har hendriks föräldrar sattasat på en bättre uppfostran, och fått insperation av bla bob marley

Ghetto åkning
yeah sa:
alwaysCrash sa:
cnallzone sa:

i vilken av filmerna håller e'dollo i en påse weed?
ingen men still. låt hans päron se när hans kompisar håller i en påse weed då ;)

Ghetto åkning
Det här med att diskutera HHs uppfostran tycker jag verkligen är att överdriva.....
sen att man kan diskutera hur mycket det här har med skidåkning att göra är en annan sak.

Ghetto åkning
a_ahlnas sa:
yeah sa:
alwaysCrash sa:

i vilken av filmerna håller e'dollo i en påse weed?
ingen men still. låt hans päron se när hans kompisar håller i en påse weed då ;)
Nu vet inte jag hur bra "kompisar" dom är men det är ju rätt vanligt att folk röker på och bara för att några i teamet röker på behöver ju inte han göra det?

Ghetto åkning
alwaysCrash sa:
cnallzone sa:

vad e problemet, ser du dåligt eller hur får du deschenuax till henrik? punk

Ghetto åkning
ja ni e ju sjuka i huvudet allihopa?. fan va ni är besatta av att hata saker? ni alla är patetiska.. å dude ja har redan lagt up filmerna cnallzone, du vet ju inte änns vilka de är hur kan du då fan ytra dej om detta då? du e sjuk asså.. alla spittar massvis med skit om henke, ni känner inte han heller. ni vet ingeting.. bara hittar på massvis med skit! jag såg inte att han posa med en påse weed, om han gjorde va fan gör det för skillnad liksom.. ni är fan såå jääääääävla töntiga.. fucking hell pallar inte va medlem på denna sidan längre för alla "skiiers" här har ju 0 iq.. å muskin är väll bra tycker mikael. för annars skulle han inte haft den.. rastanisse jag hatar rastamusik å rasta saker.. men jag spittar inte det i ditt ansikte precis.. jag accepterar. men det har ni alla sååå svårt med asså..

så jävla sjuka ni är asså, fuck of and die

Ghetto åkning
Nanjtvard sa:
ja ni e ju sjuka i huvudet allihopa?. fan va ni är besatta av att hata saker? ni alla är patetiska.. å dude ja har redan lagt up filmerna cnallzone, du vet ju inte änns vilka de är hur kan du då fan ytra dej om detta då? du e sjuk asså.. alla spittar massvis med skit om henke, ni känner inte han heller. ni vet ingeting.. bara hittar på massvis med skit! jag såg inte att han posa med en påse weed, om han gjorde va fan gör det för skillnad liksom.. ni är fan såå jääääääävla töntiga.. fucking hell pallar inte va medlem på denna sidan längre för alla "skiiers" här har ju 0 iq.. å muskin är väll bra tycker mikael. för annars skulle han inte haft den.. rastanisse jag hatar rastamusik å rasta saker.. men jag spittar inte det i ditt ansikte precis.. jag accepterar. men det har ni alla sååå svårt med asså..

så jävla sjuka ni är asså, fuck of and die
ord boi

Ghetto åkning
Shit, det här är stort!

Hoppas man får dela en joint eller två med nån em´hazin när man kommer till Åre :)

Senast ändrad:
Ghetto åkning
felixlind sa:
Känns som att Harlaut hämtat lite inspiration från den killen/sidan.

Redigering:
Jaha, läste inte alla svar. Det kanske tillochmed är harlaut och hans polare...
droppa det bara.. palla asså,

Ghetto åkning
sEricson sa:
alwaysCrash sa:
cnallzone sa:

vad e problemet, ser du dåligt eller hur får du deschenuax till henrik? punk
jag såg de inte heller f-face, men nån åvanför mig skrev att han gjorde de så jag antog att de va snat,

knarkare

Ghetto åkning
Ah, nu han jag inte redigera innan men men.
Vad skulle jag droppa av det förra?

Ghetto åkning
shit tycka vad man själv vill alltså, jag tycker de e lite mkt när de e typ fittor i filmerna och weed men endå... sen att snacka om hhs uppfostran e inte rätt heller.. men aja shit big deal de vart

Ghetto åkning
felixlind sa:
för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..

Ghetto åkning
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude were can u buuy that weeeeeeeed i just smoke them reaaal grass not the same shieeeeeeeat!

I cant find that good stuff in the real south, aaand give me a slice of that pussy to!

Thank u and come again!

Mvh pundarn

Senast ändrad:
Ghetto åkning
Nanjtvard sa:
felixlind sa:
för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..
Oj, förlåt. Menade ingeting illa. Jag tror inte heller att det är Henrik som håller i gräset.
Är jag nu en trög skit för att jag undrade om det var Henrik eller ialalfall hans kompisar på filmerna? Har ingeting emot weed heller om du syftar på mig...

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp