Ghetto is the truth!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto is the truth!
haha! klockrent, fan va random! ^^

jag har en tendens till att bli trött på kvällen och sne somna o sova på natten!

Ghetto is the truth!
jag är mogen n1 (jätte) men nu ska vi sluta hacka på mig för det när de finns massa annat o hacka på..

Ghetto is the truth!
men n1 om du hela tiden säger att folk e så omogna så skulle ja vilja fråga om du tycker att du själv e mogen?

bara för att man skriver något och tycker de e kul så e man väl inte omogen?! lr? jamenar alla har faktiskt inte samma humor. ja säger inte att någon annan förutom jag tyckte de va kul, men de hör inte hit.

om ja får säga mitt så tycker ja de e omoget av dig n1 att skriva sådär. det verkar helt enkelt som ja har nämn, antingen här lr om de va ngn annan tråd, att "den som är mest stöttande och accepterande är den som är helt nöjd med sitt eget liv"

ja säger inte att du e missnöjd med ditt liv, inte alls. du kanske bara har en dålig dag, vem vet.
men tänk lite på de och sluta vara sö negativ mot andra inlägg. tänker man negativt hela tiden så förkortas livet har ja hört ngn stans.

Ghetto is the truth!
ORD^^

eller fattar inte vad han snackar om riktigt men säkert e det bra!

Ghetto is the truth!
Ok. Eftersom den här tråden inte längre diskuterar ämnet den var tänkt att diskutera och många verkar ägna sig åt en finstilt smutskastning istället tar jag nu beslutet att låsa tråden.

Om ni har bra argument för att den här tråden ska låsas upp igen så får ni gärna skicka ett FR-mejl till mig. Är argumentet tillräckligt bra (i detta fall helt extrem jäkla jättebra och väldigt genomtänkta) så kanske tråden blir upplåst.

Punkt.

//Dr. Snow

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp