Ghetto is the truth!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto is the truth!
Han e perferkare än dej, du bara ljuger hela tiden!! "hoppa över järnvägs rälsen över ledningarna också" stick ifrån freeride, typ till luna...

Ghetto is the truth!
Har ja sagt de eller tönt.. du kan köra upp ditt jalla crew i röven..

Ghetto is the truth!
god damn!! sluta med dessa påhopp henke o august menar stilen inte fattigdomen o judarna... varför det komkmit in i åkningen vet väl inte många... men de kommer väl från gangsta stilen på kläder o inställningen till dope henke o august e inte dumma för att dom e unga!! dom har fattat detta... o GHEEDO låter fett bättre jaaa... henke äger väl alla här och det är ni äldre som påverkar oss yngre men som moa säger we dont wanna look like nerds!! word där moa b. o jacob de var bra sagt o de lär ju stämma... peace bros

Ghetto is the truth!
Jag trodde man hade säckiga brallor för att inte slå i pungen lika hårt när man slamar på railet.

Ghetto is the truth!
haha.. vem är det som är tönt här?
"jalla crew"

jalla jalla på dig själv du grötkäft

Ghetto is the truth!
men seriöst. varför e alla så hetsiga på freeride? speciellt de som har tillgång till snö mer än vissa andra (mig).

jamenar lugna ner dig n1. tror du att du e bättre än andra bara för att du bor i Åre lr? chilla e mitt motto.

plus n1, om du tror att jag va seriös med hoppa över järnvägen och ledningarna med, då finns de bara två alternativ. antingen tror du att jag e dum i huvet, lr så ede du som e de för att du tror att jag va seriös. jamenar, hur seriöst låter de "ja ska hoppa över järnvägen, och ledningarna" JA BOR I ÖREBRO! de e tekniskt omöjligt (om man inte har fett med cash till en FET ramp)

men n1, du får vara arg om du vill, själv ska ja spara min energi till annat, som t.ex Millencolin konserten i Örebro imorrn :) ska bli sååå FETT! lixom dom e tbax i sin home town :P

peace, and for fuck sake! CHILL

måste tillägga !!! faan va schysst coment, grötkäft, fan bästa nånsin så jävla klockren

Ghetto is the truth!
Patetiskt. Va fan, tog mig tre bærs ð læsa igenom trðden...orka kæfta om det hær i all evighet, eller?

Ghetto is the truth!
Bahaha.. ofta jag har alrig nämnt att ja är från åre!

ps. millencolin suger

Ghetto is the truth!
Det är helt rätt att feta kläder är snyggare och att spegelglas är snyggast.
Men själva ghetto attityden är ganska töntig och onödig.
Visst man kan klä sig hur man vill,prata som man vill och röka om man vill.
Man bestämmer ju själv, Henke Harlaut, men ja tror fan inte du e så grym längre,när du har rökt så jävla mycket att JAG äger dig i backen.

Wester du är kung

Ghetto is the truth!
keep it real J!

wassup homie, you know what im saying?!

Ghetto is the truth!
fyfan , ok det är fet åå köra runt i XL när man är typ hur liten som helst men man ska fan inte säga att skid åkning är ghetto . ofta man ser ett par gäng jibbers som åker å gör driveby på varan .
ok vi behöver inte någon jävla språk lektion i nigga ord , that´s the truth son

Ghetto is the truth!
om ni tycker skidor e gangsta, vad fan e snowboard.
vi sjuter bleknings medel i urinröret med hagelgevär försök slå det javla kryck åkare.
Love to my niga n1.

Ghetto is the truth!
True true my noigga! il fox with you!

fuck the white world!

Jdog fizzel dizzel

Ghetto is the truth!
Jag vet hur det e, i cant live with out that shit, 4:20 for life. Stay high.

Ghetto is the truth!
nej nej :D Millencolin äger
skatepunk e helt klart bättre än hipphopp.
iaf bling bling, ja hatar bling bling! men de finns andra som e bra.

bling bling = jag sjunger om mina homies och hur vi super Crystal ur flaskan och har miljoner, cash, och asschyssta brudar överallt, jag äger hela världen.

I WANNA ROCK!

Ghetto is the truth!
Sluta hacka ner på Millencolin, knäcker ju all jäkla Hip-hop så hårt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp