Sparris Ny medlem 2003-12-24 Giro Bad Lieutenant #1 Någon som vet vart man kan köpa denna extremt tuffa hjälm? Helst i Åre eller Stockholm
Fat-O Medlem 2005-01-22 Giro Bad Lieutenant #2 i sthlm får du tag på den www.alpingaraget.se typ på birgerjarlsgatan lr nå sånt !
crilleus Ny medlem 2005-01-22 Giro Bad Lieutenant #4 Köpte min på Alpingaraget i sthlm men jag tror att den finns på hansonsport i Åre.. bara å ringa runt å fråga
Köpte min på Alpingaraget i sthlm men jag tror att den finns på hansonsport i Åre.. bara å ringa runt å fråga
Nenne Ny medlem 2005-01-23 Giro Bad Lieutenant #6 Vad heter den Bad Liutenanten med inbyggda hörlurar? E det bra ljud i dom förresten?
Transition Ny medlem 2005-01-23 Giro Bad Lieutenant #7 Jag har lyssnat på musik i deras tidigare modell (audio 9 tror jag den heter) och ljudet var jävligt bra. Åkte dock aldrig med den i backen.
Jag har lyssnat på musik i deras tidigare modell (audio 9 tror jag den heter) och ljudet var jävligt bra. Åkte dock aldrig med den i backen.