Giro hjälm

Giro hjälm
Jag tycker du ska sätta skärmen baklänges så det ser ut som att du kör switch hela tiden. Men annars så får du nog faktiskt ta och skicka iväg ett mail till Fab 5 gänget och fråga...

Giro hjälm
varför inte ha skidorna och kläderna och pjux och hjälm , ja allt baklänges så ser du ut som du åker swtich hela tiden?`????

Giro hjälm
Och i nästa avsnitt av Fab 5 kommer vi få se de hetaste trenderna inom Giro hjälmar direkt från catwalken och du kommer att få svar på den svåraste frågan som Fab 5 någonsin tagit itu med!! VIlket håll ska man sätta skärmen!!

missa inte detta!

=P

p.s kom ihåg pojkar att fälla ner toa ringen efter er.

Giro hjälm
men hjälp vilket tjat det blev om fag 5 för att en person kom med ett bra skämt... klart du ska ha skärmen, men det enda man bör intressera sig för angående girohjälmar är ljudet i dem :P

Giro hjälm
jag kör den mer sofistikerade stilen med tanke på in fina bakgrund som norrlands-brat. det blir moonboots, JL jeans och ett par riktigt feta spegel DolceGabana brills när jag och mina kompisar ska ut och jibba en kinkerrail.. oftast kör jag utan någontröja såvida det är för kallt mitt i kalla vintern, då brukar det bli en lamskinnspäls från ryssland (fett soft).

Om våren när saven kommer fram ut träden och ni känner er lite ofräsha och svettiga för att med gott självförtroende lägga in en smidigstöt på alla söta flickor i backen måste jag ge er ett tips från min käre vän fabriccio som faktiskt tjännar svinmycke cash på att ge stilråd och celebs liksom *fliin*
Han tips var liksom hursomhelst att man ska köra med en ormskinnsväst från armani, såklart utan något under. För vad är mer turn-on än italiano looken i bigjump inrunet.

som svar till den där osäkra arbetarklass slyngeln utan stilkänsla måste jag bara säga dig. kasta hjälmen och kör ner en tub med fett dyrt wax i kallufsen så slipper du tänka på skärmen fram eller bak. det enda som kommer bekymmra dig är väll kristallchampagnen till alla 14 hooez som du kommer steka. fast det är förståss inget fel om du har pappas amex-platina :)

Ciaaoo

Giro hjälm
Olof du kan ju inte ställa samma fråga som jag just ställde, läs säkerhetsföreskrifterna!... Annars verkar det där med ormskinnsväst rätt hett, måste såklart testas sådär framåt våren.

Giro hjälm
jag tycker att det var en onödig fråga...men alla gör fel någon gång i livet men vissa gör fel hela tiden...jag kör medden framåt det var därför jag köpte den med skärmen för att jag tyckte det verka coolt!!!!

Giro hjälm
ja du DavidEriksson, jag hoppas för din skull att du är så apss duktig i parken att du kan leva upp till all attityd du drar på dej med skärmen. Är du mista tveksam till det (vilket du helt klart ger intryck av med din fråga) skulle jag rekomendera dej gömma skärmen så bra du kan, annars är det bara pinsamt....

Tillbaka
Topp