Gissa bygget - tävling!

RickardmedlemCroy

Aktiv medlem
Gissa bygget - tävling!
Jag och bror min lekte lite med vår nya kamera härom kvällen och knepade ihop denna film.

Den som först stompar svaret på vad som byggs vinner en rosa skumtomte!!! Ganska så awesome prispott med andra ord så missa inte chansen!

Ge även gärna feedback på filmningen etc.

Peace and afterbang!

Senast ändrad:
Gissa bygget - tävling!
Anton vann, vi bygger en båt för att kunna ta oss över atlanten och shredda i USA till vinter. Lär bli rätt cleant :)
Jafan vi hitta skiten nere vid fotbollsplanen! Plockar upp det till ip när dom kört ut mer snö!

Schulle jag är skyldig dig en skumtomte. Har dock blivit lite problem me sponsorerna o så men hoppas vi ska kunna lösa detta inom en snar framtid!!!

Gissa bygget - tävling!
Blev riktigt imponerad av bildkvaliteten, sen då jag såg att det var en XM1 blev jag ännu mer impad. Snyggt gjort!

Senast ändrad:
Gissa bygget - tävling!
Efter som priset redan är utdelat så kan jag ju passa på att komentera filmen i sig. Jävligt bra filmat i helhet måste jag säga. Gillar filmen som fan. Men om jag ska komma på något så... Vissa tagningar kan kanske vara lite skakiga men jag antar att de var tagna utan stativ?... så det går ju att lösa väldigt lätt. Men som sagt så var filmen jävligt grym :) Bra jobbat killar!

Gissa bygget - tävling!
Hammarlund sa:
Efter som priset redan är utdelat så kan jag ju passa på att komentera filmen i sig. Jävligt bra filmat i helhet måste jag säga. Gillar filmen som fan. Men om jag ska komma på något så... Vissa tagningar kan kanske vara lite skakiga men jag antar att de var tagna utan stativ?... så det går ju att lösa väldigt lätt. Men som sagt så var filmen jävligt grym :) Bra jobbat killar!
tack för kritiken, ska ta åt oss den:) Största anledningen till ostadiga klipp tror jag är att vi använder oss av ett glappigt fotostativ. Det är inte riktigt som det ska så det var jävligt svårt att göra fokusändringar utan att det blev skakigt. Vissa tagningar är även tagna utan stativ. Sen kan man ju även undra vad som hände med formatet. Nån som har nån aning om hur man fixar äkta widescreen i finalcut?

Schulla du komemr fomofligen att erhålla en skumtomte inom en snar framtid om du skrivet din adress i ett fr mail till mig eller till joakimcroy@hotmail.com :) Peace'n'love'n'afterbang to ya aaall bro's'n'hoes(technine yeah!)

Tillbaka
Topp