fallohide
Ny medlem
Glaciäråkning i Österrike till påsk någon?
Vi åker ner med en buss från Stockholm till Stubai-dalen v.13 för lite skön glaciäråkning i solen.
Ja, det är alltid sol nån dag
för mer info, se annons på Blocket: http://www.blocket.se/stockholm/Skidresa_till_Osterrike_25349053.htm?ca=11&w=1&last=1
Bara ett fåtal platser kvar på resan, först till kvarn...
/Mats.
Ja, det är alltid sol nån dag
för mer info, se annons på Blocket: http://www.blocket.se/stockholm/Skidresa_till_Osterrike_25349053.htm?ca=11&w=1&last=1
Bara ett fåtal platser kvar på resan, först till kvarn...
/Mats.