Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Glest i backarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hellis81" data-source="post: 1144017" data-attributes="member: 167523"><p>Aldrig blivit försenad de när jag åkt tåg dit de senaste typ 10 åren i rad.</p><p></p><p></p><p>Vi flög dit en gång, förra året vill jag minnas.</p><p>Ja totalkostnaden blev högre på grund av hyrbilen som behövdes en hel vecka då.</p><p>Hade vi kunnat ta bussen från Östersund så hade det blivit typ det samma, men har man småbarn får man inte ta bussen.</p><p></p><p></p><p>Om det är ett problem för dig så grattis.</p><p>Du har så små problem i livet att du kan lägga energi på helt betydelselösa saker.</p><p></p><p></p><p>Mycket tveksamt det där.</p><p>Vi har kollat runt på olika orter i alperna men om det ska vara i liknande storlek så har vi inte hittat något som blir billigare. Berätta gärna vilken/vilka du tänker på.</p><p>Du glömmer inte räkna in fly och transfer?</p><p></p><p></p><p>Hur mäter du det?</p><p>Visst får du längre åk per liftrörelse men du får också ofta helt kala skidområden utan ett enda träd i synhåll.</p><p>Inte särskilt mysigt enligt mig.</p><p></p><p></p><p>Bo inte där då.</p><p>Det finns otroligt många boenden som är Ski in, ski out I Åre björnen om det är det du letar efter.</p><p></p><p></p><p></p><p>PD:</p><p></p><p>Jo det är lågsäsong i slutet av januari och början av februari.</p><p>Vi var alltid där i vecka 3-5 förut, innan sambon blev lärare.</p><p>Liftvärdarna står och längtar efter att någon ska komma förbi de veckorna. (V3 i synnerhet)</p><p></p><p></p><p>Men det är veckan innan sportlovet så det är nog inte så konstigt.</p><p>Men en del Göteborgare borde väl dyka upp idag eller imorgon eller så har folk valt att inte vara med i VM spektaklet som du också säger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hellis81, post: 1144017, member: 167523"] Aldrig blivit försenad de när jag åkt tåg dit de senaste typ 10 åren i rad. Vi flög dit en gång, förra året vill jag minnas. Ja totalkostnaden blev högre på grund av hyrbilen som behövdes en hel vecka då. Hade vi kunnat ta bussen från Östersund så hade det blivit typ det samma, men har man småbarn får man inte ta bussen. Om det är ett problem för dig så grattis. Du har så små problem i livet att du kan lägga energi på helt betydelselösa saker. Mycket tveksamt det där. Vi har kollat runt på olika orter i alperna men om det ska vara i liknande storlek så har vi inte hittat något som blir billigare. Berätta gärna vilken/vilka du tänker på. Du glömmer inte räkna in fly och transfer? Hur mäter du det? Visst får du längre åk per liftrörelse men du får också ofta helt kala skidområden utan ett enda träd i synhåll. Inte särskilt mysigt enligt mig. Bo inte där då. Det finns otroligt många boenden som är Ski in, ski out I Åre björnen om det är det du letar efter. PD: Jo det är lågsäsong i slutet av januari och början av februari. Vi var alltid där i vecka 3-5 förut, innan sambon blev lärare. Liftvärdarna står och längtar efter att någon ska komma förbi de veckorna. (V3 i synnerhet) Men det är veckan innan sportlovet så det är nog inte så konstigt. Men en del Göteborgare borde väl dyka upp idag eller imorgon eller så har folk valt att inte vara med i VM spektaklet som du också säger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Glest i backarna
Tillbaka
Topp