GNU binds

GNU binds
De är bra. Alla är bra men de levererar olika beroende på vad du åker.
Men ärligt, jag föredrar Union och framför allt Force. Den är helt gudomlig i puder, rails, hopp, pist, ja allt!

GNU binds
Gammal o stel med värk här o där vill jag spendera minsta möjliga tid dubbelvikt o mixtra med bindsen. Vill dock ha bra kontakt med brädan, kör lite rails o jibbar men gillar mest stora hopp o full fart. Gillar puder bäst men jävligt sällan det blir. Flow ger för dålig kontakt, tror det är den hela ovandelen som jag inte lyckas ställa in rätt.
Kör iofs en Nitro T1 nu så brädan är det väl som viker sig värst när jag pressar på ordentligt. Kör med Raiden Blackhawk binds, funkar kanon utom att de är jobbiga att knäppa eftersom jag har ont. Blir nog till att köpa en större styvare bräda också.

GNU binds
Vill du ha kontakt med brädan, då menar jag att du verkligen sitter som ett berg på plankan, då ska du definitivt ha Union Force då de är styva men har ändå god vridflex. Jag åker boardercross med Union Force och En gammal Allian Stephens som är sjukt styv och den levererar kungligt, i mitt tycke.

Snödjup

Tillbaka
Topp