Goda förebilder åt er förtappade.

KaptenStofil

Ny medlem
Äntligen fick vi se unga, friska och vältränade män i välsittande skidkläder. Är det inte fröjd att världscupen äntligen dragit igång igen så att vi åter kan påminna oss om att riktig skidåkning inte på något sätt handlar om knarkrelaterade subkulturer utan om hälsosamma ungdommar som medelst kraft och balans kämpar på de branta sluttningarna! Detta vill jag påpeka är skidåkningens riktiga väsen, inte något friåkningstrams med säckiga kläder och drogproblem.

Med hopp om bättring,

Någon friåkare som snodde din veckopeng varje vecka när du var liten? :P

Äntligen ett vettigt inlägg från kapten här!!! Skidåkning handlar om skidglädje inte största kläderna, fast man kan ju kanske förstås både ha kul och ha stor klär på sig samtidigt, va vet ja?

"ok"
Tror inte att Vasa hade välsittande kläder när han drog fram genom skogen i sina skidor.
Om du vill ha extrem träning istället för satans skoj så visst. Träna då.
Tror att Tanner Hall etc. har minst lika roligt som Bode Miller & Co.
Kan det vara så att Tanner Hall samarbetar med Jon Olsson mer än vad Bode Miller och Herminator gör?

nejj du skojjgurra, de begriper du väl att man inte har lika kul om man har klätt sig i en sopsäck som en som är inne i en stor kondom, eller hur!!!!!! eller inte!!!!!

Eeeeh? Tycker fan att säckiga kläder o flummig och kreativ åkning är betydligt mer latjo än en utstakad åkning i en åtsittande dräkt. Fast visst, man hade ju inte tackat nej till att vara i Bodes dräkt då han tjänar storkovan på sin jäkligt justa åkstil! tack för mig!

Bäste Herr KaptenStofil

Innehållet i ditt inlägg har jag inte för avsikt att kommentera, dock har jag en anmärkning på din skrivkunskap. Du verkar vara en man av karaktär, som har en saklig syn på ordning. Därav kan jag inte förstå hur du kan avsluta dina poster med det skiljetecken vi kallar komma. Det är inte ett regelrätt bruk av det skiljetecknet.

Med vänlig hälsning.

Jag som trodde att skidåkning gick ut på att ha kul. Skönt att kaptenstofil kunde leda mig bort från dessa villovägar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp