Gogglar till BL?

jeppenator

Aktiv medlem
Gogglar till BL?
Hej hopp alla glada freeridare.

Nu har jakten på nya goggles börjat igen och jag är lite små desperat efter nya nu.

Hjälmen jag kör me är en giro BL i svart så skulle gärna vilja ha ett par som matchar den.
Dom ska gärna ha dendär lilla "Gheeedo" looken så man ser extra cool ut i backen.

tittat på smith fuse å Dragon DX men kan inte bestämma mig för varken märke eller modell.

färg på jacka är grön å brallan svart.. nått som matchar hade inte setat fel.
kom gärna me förslag å direktlänkar till hemsidor eller markbutiker där dessa kan införskaffas.

priset kan va allt upp till 1200:-'

fred / Jeppenator

Senast ändrad:
Gogglar till BL?
Hej! Jag kör åxå BL, och har ett par Oakley Wisdom till den! Sjukt snyggt! Finns i Matt-svart, och en massa färger. Jag tycker att Mattsvart, alt gröncamo skulle sitta fint, när du har grön jacka.

www.oakley.com

Om du vill köpa dem till bäst pris, kolla på http://www.mbstores.com typ 1100 för Wisdom Iridium (inkl. frakt =). Passa på nu när dollarn är låg!

Lycka till!

//Axel

Gogglar till BL?
Vet att anon figiiess sitter bra om man har gogglarna under hjälmen vilket nästan är ett måste med hitler kruka, scott motive funkar också bra, men om d och fusse e alternativ skulle jag kört dragon dx hi lite i gul lr grön. lr orange men de kanske inte matchar lika bra till jackan

Gogglar till BL?
oakley crowbar gröna dom passar nog rätt så braihop me en svart bl hjälm pluss din jacka e ju ochså grön:D

Gogglar till BL?
du har ju googlarna under hjälmen vell ?
då spelar de inte så stor roll.. slime gjöna oakley crobar är fett eller vita
jag kör också BL kör med rosa smitt fuse de är slize nice

Gogglar till BL?
JoLW sa:
Lätt snyggaste till BL är ju ett par oranga DXS!! De är Geeeeeedo:P
Word!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen!

DU SKA KÖPA DRAGON DX HI LITE YELLOW

Senast redigerad av en moderator:
Gogglar till BL?
anon figment, dragon dx, oakley crowbar. en av dom allt annat är mycket hemskt!
ta ett par i en fin färg

Gogglar till BL?
Rekomenderar anon figment...finns i många coola färger..

Smith fuse funkar nog inte så bra om du ska ha bandet under hjälmen för de har ju nån konstigt knäppfunktion(stor plast sak) på bandet..

Gogglar till BL?
jeppenator sa:

Nu har jakten på nya goggles börjat igen och jag är lite små desperat efter nya nu.

Hjälmen jag kör me är en giro BL i svart så skulle gärna vilja ha ett par som matchar den.
Dom ska gärna ha dendär lilla "Gheeedo" looken så man ser extra cool ut i backen.

tittat på smith fuse å Dragon DX men kan inte bestämma mig för varken märke eller modell.

kom gärna me förslag å direktlänkar till hemsidor eller markbutiker där dessa kan införskaffas.

fred / Jeppenator
men när jag såg dig i kungsberget så hade du ett par vita smith fuse ju! eller såg jag fel?

Gogglar till BL?
yeah sa:
jeppenator sa:

fred / Jeppenator
men när jag såg dig i kungsberget så hade du ett par vita smith fuse ju! eller såg jag fel?
helt rätt.. men då lånade jag ju tittis bara för å prova.. måste köpa egna nu :) hihi

Gogglar till BL?
men fan smith pheenom e ju fett coola. fuse funkar nog halvt pga konstig grejj frö bandet,
men somsagt DRAGON DX HI LITE typ Gul lr grön. TIIIIX JEPSERNATJOR

Gogglar till BL?
crowbar är den bästa och snyggaste goggeln som finns men till bl tycker jag att wisdom passar sjukt bra

Tillbaka
Topp