Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
nää, men seriöst så vet jag inte, prova båda två, med och utan hjälm, och se vilka som känns skönast. Sen måste det estetiska passa till 100%, tänk om de inte matchar din jacka!?!?
12 år? Då fattar ni väl att det där med goggles är skitviktigt!
Ett par goggles ska GIVETVIS vara snygga, men framförallt sitta som ett smäck. Prova gärna dem med din hjälm (för du har ju en hjälm va?) så att du vet att de sitter helt kanon.
Alla ansikten är olika så det som passar en annan kanske inte passar dig.
Alla goggles håller bra/är bra och det är mest utformningen och det estetiska (utseendet alltså) som skiljer dem åt. Därför finns det sällan en båge som är bättre/sämre än någon annan (förutom budgetvarianterna).
Köp de som du tycker är ballast och som verkligen sitter som klistrade på din skalle! (Bara det inte är ett par A-frame)
Tjacka Scott Icon för ca600. Jag är jätte nöjd me dem (förutom att jag har råkat skrapa bort metallen på nåt j***a vis.) Jag kör bara med hjälm och d e mycket bra passform (även utan hjälm.)