Goggles tips?

Tulle17

Ny medlem
Goggles tips?
jag ska ta och köpa ett par nya goggles men vet inte vilka jag ska köpa.. kan nån säga ett par riktigt bra goggles med spegel glas en shyst ram under 1000kr..

Goggles tips?
alla oakley goggels har väl spegel om du betalar för det... de snyggaste brillorna som finns e oakley wisdom i vitt med fire lins men då kostar de ju 1600...

quiksilver gör en snygg modell med hyfsad spegel för 700, den passar både med eller utan hjälm..

men du får inga snygga oakley goggles med spegel för under tusen kronor i alla fall..

Goggles tips?
Tja,
Shyssta goggles, det är väl mycket en smaksak... Kolla in Dragon, Spy, von Zipper. Vilka Oakley som har spegellinser? Kika in på deras hemsida så får du säkert mer information om det. Kör du med hjälm är det viktigt att de inte glipar i pannan (så testa gogglen på din hjälm innan du köper några), samt att gogglebandet är fäst på ett sådant sätt i ramen att gogglen ligger tätt mot kindknotan/tinningen.

Ride on,

Goggles tips?
smith transit...700 kr typ oljelins lr va d heter skitgoa...finns i olika färger på ram o lins ioförsig

men dom e iallafall jädrigt goa både med och utan hjälm

Goggles tips?
scott messenger, smith fuse, spy spherical, spy blizzard, electric rastafari, scott motive. kan hålla på länge ju, dra ut i affärer och kolla lite istället !

Goggles tips?
okey bra tips där ;D tack :P men nån som vet några affärer typ av affärer som säljer dom lite bättre med många olika.. bor i uppsala

Goggles tips?
allvarligt, det finns ungefär en miljard trådar om det här på detta forum.

sådärja, så blev jag också en sån som påpekar...

titta under köp&sälj och leta efter Rosa Smith Fuse, där hittar du min annons. superfina jättetrendiga knallrosa fuse med spegelglas som passar som en smäck till de allra allra flesta hjälmar. kostar hälften av ditt maxpris.

fridens och lycka till.

Goggles tips?
Tjena!

Om du ska köpa ett par oakley, surfa in på mbstores.com. Köpte min Wisdom där för ett år sedan, gav ca 1100sek inkl frakt. Senast jag kollade på intersport låg priset på ca 1600kr.

Lycka till.

Goggles tips?
kolla Scotts goggles på deras hemsida, motive e riktigt fina. undrar också om det finns fler internet hemsidor å skaffa gogglews på?

Goggles tips?
Jag tycker du ska köpa ett par Von Zipper Brushvik black bloodsplattered med orange clear chrome lins. Sjukt snygga 1200 för dom. Har sj sådanna.

Tillbaka
Topp