Googles.

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 47776
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 47776

Guest
Googles.
Hejsan, jag skulle vela ha ett par bra glassögon till rimmligt pris, vilka kan det vara? Och så undrar jag om det finns att beställa på internet, vore enklare, någon webshop eller liknande där man kunde köpa glasögona.

/mvh Filip hör av er..

Googles.
= / Ska du ha googles, solglasögon eller vanliga läsbriller :S
kan inte riktigt förstå vad det är du vill ha men som gay4py säger gå in på junkyard.se

Googles.
Till illern:

Inte för att vara otrevlig eller dryg men det är ju ändå du som lagt ribban i och med vad du skrev:

Det är kanske du som borde se dig om efter ett par nya lösglasögon rubriken lyder ju ändå klart och tydligt

GOOGLES!?!?!?!?

Som sagt inte för att vara otrevlig eller dryg!

Googles.
Jag vet inte var man kan hitta dem här på nätet, men Carrera har en snygg modell till relativt billgt pris. Det är samma goggles som de flesta alpina världstjärnor kör med. Tro mej det är bättre investering att köpa ett par Carrera än att slösa bort pengar på ett par poppis Oakley Wisdoms...

Lycka till,

Ax_el

Googles.
Oakley, Spy, Quiksilver, Dragon, Smith å massa fler alla dom e snygga. Scott Messenger är också snygga med rätt färger.

Peace..

Googles.
Jo men han vill ha ett par som inte är för dyra..Oakleys är en av dem dyraste på marknaden, liksåväl med Spys, Quiksilver, Smith & Dragon visst är dem snygga men kolla in Carreras, dom är rätt balla som freeride goggles också....

//axel

Googles.
Har sagt det förut och säger det igen, kolla in:
http://www.mbstores.com

245:- + frakt för ett par Arnette series 2 är ju inte helt fel
eller 385:- + frakt för ett par spy blizzard med spegellins

Dock är ju problemet vad frakten går på, men har man tur så slipper man tullen.
Blir pris+frakt mindre än 500:- så brukar det smita igenom ändå.

Googles.
Jag köpte mina Carrera från Svensk skiduthyrning (han har en banner under rubriken köp och sälj)
Han skickar dem till dej med bussgods om du beställer, dock säljer han bara Carrera

Googles.
Köpte ett par Scott (eller var det smith?) amplifier efter hård prutning på Stadium, som reservögon. Prutning är ett underskattat nöje!

Tillbaka
Topp