Gopro hållare?

GustavTman

Medlem
Gopro hållare?
Har någon gjort en gopro hållare alltså någon slags stav hållare skriv tips hur ni har gjort det eller hur man kan göra skulle uppskatta svar :cool::cool::cool:

Gopro hållare?
sätt bara fästet längst upp på din stav, limma fast med superlim, fungerar prima. staven är ofta lite välvd där, men det är inget lite slipverktyg kan fixa för att göra den jämn.

Senast ändrad:
Gopro hållare?
Nejnej, du köper gopro rollbar mount och sen på din skidstav eller vadsomhelst så snurrar du silvertejp runt där du sedan ska sätta fast ditt rollbar mount. Och med det mountet kan du fästa på allt i storsätt.

Gopro hållare?
Jag köpte stativfästet, tog å kapa en stav och borrade hål längst ut, drog igenom en skruv i passande strl. då slipper jag skruva loss kameran när jag vill vända på den, bara snurrar. funkar finfint.

Gopro hållare?
1. kapa staven
2. banka änden platt
3. ta 2 buntband och sätt fast ett mount som följer med
4. silvertejpa över det hela
5. Filma

Gopro hållare?
Jag gjorde 3:e persons perspektiv
Det sitter en aluminium skena i min ryggsäck från början. Jag bytte ut denna mot en grövre samt längre och gjorde en länk mitt på så att man kan dela den på mitten. Skenan sticker upp ca 40 cm och filmar mig från ovan bakifrån.
Det blir lite skakigt om man åker på hård snö men i puder så blir det grymt.:lol:

Gopro hållare?
Min pappa är järn jutare så han jöt en blyhållar till min gopro för att mitt plastskydd gick sönder, det ända är att det är lite tungt med bly men då för jag en stor tjurnacke som alla vuxna har :cool::cool::cool:

Snödjup

Tillbaka
Topp