GoPro Hero 2 uppspelnings problem

• Trådstartare Trådstartare flowerpower
  • Start datum Start datum
F

flowerpower

Guest
tjena, filmat massa skid footage idag och när jag skulle hem och kolla på den blev helt fuc*ed up.
så här ser det ut:

Aldrig blivit så förut och ljus hade vi, två gatuljus och egna spotlights med oss.

Aldrig haft det här problemet före och när jag kom hem filmade jag om det funkade och fick bild.

jag tror det kan ha varit kylan men kan inte va det igentligen heller, har den vattentäta huset så ingen fukt kommer in.
Dock var vi ute i 5timmar men kameran låg hela tiden o en väska när den inte användes. sjukt att allt vi filma är borta men skulle vilja veta vad problemet var.

tacksam för svar :)

Jag tror du kan utesluta att det är kylan.
Har haft ute min i ett flertal timmar i -10c utan det vattentäta huset och det har aldrig varit något problem.
Du tror inte det kan ha något att göra med minneskortet?

Manfreed sa:
Har haft ute min i ett flertal timmar i -10c utan det vattentäta huset och det har aldrig varit något problem.
nej, tror inte det, har ett 8gb minneskort och det är ca 2-3gb jag har använt och det konstiga var ju när jag prövade efter ja sett att klippen var konstiga så funkade det.

haft kameran i ett år och aldrig haft problemet..

Filmade rätt sjuka saker... så tråkigt då jag verkligen ville ha dem..

när jag tänker efter så är det lilla röda ljuset en av lyktstolparna, men den är så konstigt, vi är mitt inne i en stad, har två lyktstolpar 10meter ifrån oss, vi hade en egen spotlight. Hur fan kan det då bli mörkt, fattar inget...

Du kan ju ha en gammal inställning där du dragit ned ljusstyrkan då det kanske var ljust någon annan dag när du skulle använda den. Hänt mig några gånger med min Contour.

Manfreed sa:
Är minneskortet tillräckligt hög "klass?
Har själv aldrig varit med om ngt liknande men, skulle tippa på ett "för dåligt minneskort" eller någon inställning!

Har haft min utan vattentäta skalet när jag åkte skoter i 30- fast jag har ju 960 men inget problem med kylan!

resqual sa:
Du kan ju ha en gammal inställning där du dragit ned ljusstyrkan då det kanske var ljust någon annan dag när du skulle använda den. Hänt mig några gånger med min Contour.
Tror inte det kan vara det, då skulle det varit svart när jag filmade hemma efter jag märkte att det jag filmade blev svart

Det är en Sandisk minneskort på 8gb som jag köpte på ridestore för ca 1 år sedan

vilkor95 sa:
Brisseee sa:
Det är en Sandisk minneskort på 8gb som jag köpte på ridestore för ca 1 år sedan
Har de fungerat förut? Är du 100 på att de är ett sdhc kort?
ja asså jag har filmat massor med gopron och med samma minneskort. Efter problemet har jag också filmat och då funkar de, just bara dem här klippen som blev helt förstörda och fattar inte varför.

Hände nåt liknande med min, va i Åre o filma när allt blev typ limegrönt o negativt?!
Aldrig riktigt fattat va de va som hände me den O.o

Tillbaka
Topp