Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Gör du samma fel som jag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasmusericson" data-source="post: 273885" data-attributes="member: 64141"><p>när du kör switch kör du åt andra hållet en vad du gör när du kör vanligt? för när jag typ ska snurra typ switch så blir det ju åt fel håll å de blir ju problem när man ska snurra mycket. förklarar sämst men ja hoppas att ni vet vad jag menar . och vad ska man göra åt det? för typ när jag kör switch så kan ja bara kolla åt ett håll och de är fel :P annars ser jag inget :D höhö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasmusericson, post: 273885, member: 64141"] när du kör switch kör du åt andra hållet en vad du gör när du kör vanligt? för när jag typ ska snurra typ switch så blir det ju åt fel håll å de blir ju problem när man ska snurra mycket. förklarar sämst men ja hoppas att ni vet vad jag menar . och vad ska man göra åt det? för typ när jag kör switch så kan ja bara kolla åt ett håll och de är fel :P annars ser jag inget :D höhö [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Gör du samma fel som jag?
Tillbaka
Topp